תושב קרית מוצקין (48) חשוד ששלח לגרושתו הודעות וואטסאפ בהן איים עליה ברצח. החשוד נעצר ואמש (שלישי) הובא לבית משפט השלום בקריות בבקשה להאריך את מעצרו.
1 צפייה בגלריה
הטרדה באמצעות הטלפון
הטרדה באמצעות הטלפון
איומים ברצח באמצעות הטלפון
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
בדיון המשפטי הודה החשוד במיוחס לו ואמר לבית המשפט: "היא השטן בהתגלמותו בעיני. התגרשתי מהשטן הזה. יש לי חובות בשוק האפור בסכום של 1.4 מיליון שקל וגם היא חייבת סכום כזה והסכום שלה יושב עליי. 17 שנה עבדתי יומיים ולילה, נפתחו נגדי מעקבים של השוק האפור, קיבלתי מכות מ-5 רוסים.
"היא הרסה את הנשמה שלי, פגעה בכבוד שלי בפני ההורים שלי. 17 שנה שהייתי נשוי לא היו לי חברים, לא היו לי הורים. שלוש שנים הייתי דתי ומקורב לרב דוד שאמר לי שפצצה מתקתקת מעל ראשי. היום כשהיא גרושה היא ממשיכה לתעתע בי ולחשוב שהיא נשואה לי, זה כתבתי מה שכתבתי, מודה ומתוודה. אולי הרשויות יבינו שלגבר יש נשמה".
עוד בחדשות:
סנגורו של החשוד, עו"ד שלומי כהן, טען בבית המשפט כי מרשו דיבר מתוך כעס ויש לקחת את אמירותיו בפרופורציה, "הדברים נאמרו בשעת כעס ובחוסר שליטה", טען.
השופט שלמה מיכאל ארדמן קיבל את בקשתו של עו"ד כהן ושיחרר את החשוד בתנאים מגבילים למעצר בית בבית אמו למשך 10 ימים. בהחלטתו ציין השופט: "מדובר בחשוד ללא עבר פלילי אשר קיים לו סכסוך כספי מול גרושתו אשר הגיע לפסים של איומים".
פורסם לראשונה: 08:06, 21.10.20