הבוקר (שלישי) הוארך בשמונה ימים מעצרו של מרואן סמרי, תושב קרית חיים כבן 28, החשוד ברצח בת זוגו, נג'אח מנסור בת ה-35.
4 צפייה בגלריה
נרצחת מקרית חיים
נרצחת מקרית חיים
החשוד ברצח מרואן סמרי, (משמאל) קורבן הרצח נג'אח מנסור
(צילום: מתוך הפייסבוק)
שופט בית משפט השלום בקריות, שלמה מיכאל ארדמן, לא נעתר לבקשת המשטרה לאסור את פרסום פרטי החשוד. כמו כן, בדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, נעתר השופט והאריך את מעצרו בשמונה ימים עד לתאריך 27.10.2020. סניגורו של סמרי, עו"ד פאדי שרקאוי, מסר כי מרשו מכחיש את החשד המיוחס לו.
4 צפייה בגלריה
רצח ברחוב דגניה
רצח ברחוב דגניה
זירת האירוע ברחוב דגניה
(צילום: איתי בן אליעזר)
אמש (שני) נמצאה בת זוגו, בת ה-35 מחוסרת הכרה וללא סימני חיים בבית מגוריה ברחוב דגניה בקרית חיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה.
4 צפייה בגלריה
החשוד ברצח בקרית חיים
החשוד ברצח בקרית חיים
החשוד ברצח בדיון בהארכת מעצרו, היום
(צילום: נחום סגל)
על פי עדויות ראשונות, שוטרים שעברו ברחוב דגניה הבחינו בגבר משוטט ללא מסכה. משלא נענו, פרצו לדירה וגילו את גופת האישה. הגבר נעצר, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע לבדיקת הרקע הנסיבות.יצוין, כי האישה, קורבן הרצח, במקור מהיישוב הצפוני מכאוכב אבו אל היג'א, והחשוד ברצח מג'דידה מכר.
עוד בחדשות:
יו"ר ועד הבניין ברחוב דגניה סיפר אמש (שני) למיינט קריות כי האישה הגיעה להתגורר בפברואר השנה והתכוונה לעזוב לקרית ביאליק. ילדיה אינם מתגוררים עימה. "ראיתי בבוקר אדם שדפק בדלת ביתה", סיפר אחד השכנים. "פעמים רבות נשמעו צעקות מהדירה, גם בלילות".
4 צפייה בגלריה
רצח ברחוב דגניה
רצח ברחוב דגניה
גופת הקורבן נמצאה בדירה
(צילום: איתי בן אליעזר)
קצין אח"מ בתחנת זבולון, סגן-ניצב זיו מלמוד, אמר בזירת האירוע: "שוטרי סיור של תחנת זבולון שהיו בסיור שגרתי פה באזור הבחינו באדם שעורר את חשדם. ניגשו לבדוק את פשר מעשיו. לאחר בדיקה מעמיקה, עלה חשד שהוא מעורב באירוע פלילי. בשלב הזה, השוטרים ביצעו בדיקה ועלה שקורבן הרצח ככל הנראה קשורה אליו בצורה כלשהי. השוטרים הגיעו לדירה ומשלא קיבלו ממנה מענה, פרצו לתוך הדירה ומצאו את גופת הקורבן".
פורסם לראשונה: 13:26, 20.10.20