לפני פסח או במימונה? בשאלה זו מתבלטים בימים אלו גמליאל (34) ואשתו אורפז (33) אדרי, בעלי רשת דוכני שווארמה "הגלגל של שרדר", שעומדים לפני פתיחת הסניף החדש שלהם, ברחוב חלוצי התעשייה 6, בצומת קרית אתא.
4 צפייה בגלריה
הגלגל של שרדר
הגלגל של שרדר
הגלגל של שרדר בצומת קרית אתא
(צילום: פרטי)
דבר אחד בטוח, בתקופה הקרובה יוכלו תושבי הקריות לטעום את השווארמה כבש המפורסמת וסיח אנטרקוט שומן כבש עם קוביות חציל, קונפי שום וצ'ימיצ'ורי, ואז להחליט האם זה היה שווה את המחיר או לא.
בתוך שנה הצליחו בני הזוג לפתוח שישה סניפים ברחבי הארץ. הסניף הראשון נולד בעיקר בזכות היותו של גמליאל כוכב רשת עם 300 אלף עוקבים בטיקטוק, שמוכר יותר בשם שרדר. כל ביס מתועד בסרטונים הומוריסטיים, שזוכים לעשרות אלפי צפיות. גמליאל ואורפז בכלל באים מתחום הספרות ובעלי אקדמיה ללימודי ספרות מצליחה מאוד באשדוד, שעובדת גם בימים אלו.

4 צפייה בגלריה
הגלגל של שרדר
הגלגל של שרדר
"היכולת לשווק הסוד האמיתי". גמליאל אדרי
(צילום: פרטי)

אז איך הכל התחיל?
גמליאל: "אני חזק ברשתות והתחלתי להעלות סרטונים אחרי כל ביקור שלי במסעדות שווארמה ברחבי הארץ. מבקר, אוכל מעלה סרטון וזוכה לצפיות רבות. ראיתי שזה תופס חזק, אז התחלנו להגיע בכל יום שישי לכל מיני מקומות. פתחנו בשוק הכרמל בתל אביב פופ-אפ שווארמה, הזמנו מתקני צלייה, מכרנו מנות והעלנו סרטונים. ראינו זה רץ, אז פתחנו את המסעדה הראשונה בראשון לציון ובתוך שנה את כל הסניפים האחרים: חדרה, תל אביב, באר שבע, אשדוד ועכשיו קריות".

4 צפייה בגלריה
שרדר בשווארמה. טעמים ייחודיים
שרדר בשווארמה. טעמים ייחודיים
שרדר בשווארמה
(צילום: פרטי)

הדרך להפוך לאושיית רשת ממש לא קלה, חלק ממנה הוא מזל והרוב עבודה קשה. "אני עובד חזק, כל יום להעלות סרטונים, לחשוב מה להעלות, להצחיק, להעלות כל פעם תוכן חדש. זו עבודה קשה מאוד", מודה גמליאל.
הצלחת הרשת, שישה סניפים בתוך שנה, זה בגלל שהשווארמה מעולה או בגלל הרשת?
4 צפייה בגלריה
הגלגל של שרדר
הגלגל של שרדר
כל ביס מתועד בסרטונים הומוריסטיים
(צילום: פרטי)
"זה הכל שיווק, יכולתי לפתוח גם רשת סנדוויצ'ים, גם היה תופס. היכולת שלי לשווק בצורה הכי טובה זה הסוד האמיתי. לא לשעמם אנשים, תמיד ליצור משהו חדש. ברור שגם האוכל שלנו מצוין, יש לנו צוות גדול וכל הזמן משפרים. כל יום לומדים משהו ומשפרים".

קראו עוד:

את הרשת מנהלת ביום יום אורפז בעוד גמליאל בעיקר בקטע השיווקי. לדבריו, הקונספט של הרשת היא גלגלים עם סוגי בשר שונים, גלגל של אנטריקוט, אחר של כבש, נתחי אווז.

אתה מגיע למפרץ, יש פה רשתות שווארמה ותיקות, חזן למשל. לא חושש מתחרות?
"אני אוהב תחרות, זה גם גורם לי להיות טוב יותר. אל תשכח שאצלי זה קונספט אחר, נתחים על גלגלים".
מה האלה? עוד סניפים?
"לאט לאט. נסיים את הפתיחה של הסניפים במפרץ חיפה ובאשדוד ואחר כך אולי ירושלים".
פורסם לראשונה: 07:54, 17.04.24