חיילת מקרית ביאליק הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה על סך 2,050 שקל נגד בעלת עסק ממרכז הארץ, שעוסקת בתוספות שיער בטענה כי ביצעה עבודה חובבנית ופגעה בשיערה.
2 צפייה בגלריה
נשירת שיער
נשירת שיער
חיבורים עבים מגושמים שכואבים בראש
(צילום אילוסטרציה: canva)
מהתביעה עולה, כי החיילת הגיעה עד לראשון לציון לאחר שבעלת אותו עסק הציגה עצמה כמקצוענית שעובדת עם שיער איכותי בלבד. לדבריה, הוסיפה 200 גרם שיער, ושילמה, ממשכורתה הצבאית, 2,050 שקל.
"שילמתי מחיר מופקע, עבור שיער סינטטי זול באיכות של עלי אקספרס...מדובר בחובבנית, לא באישה מקצועית כפי שטענה. היא לא למדה את התחום והתנהגה אלי כ"שפן ניסיונות", הדביקה לי את השיער לשיער שלי עם דבר שנראה כמו דבק 3 שניות מהסופר, חיבורים עבים מגושמים שכואבים בראש ועשו לי נשירת שיער, פצעים בקרקפת, חתכים בשיער והרבה עוגמת נפש".

2 צפייה בגלריה
נשירת שיער
נשירת שיער
"היא הדביקה לי את השיער עם דבר שנראה כמו דבק 3 שניות מהסופר"
(צילום אילוסטרציה: canva)

לטענת החיילת, כבר למחרת הטיפול היא ניסתה לדבר עם בעלת העסק וסיפרה לה כי השיער דליל, נושר וכי החיבורים חזקים וכואבים. לטענתה, בעלת העסק התנערה מאחריות והציעה לה "לחזק את החיבורים". "היא לא לקחה אחריות, ולא הציעה לי פיצוי הולם או משהו בנידון. התייחסה אלי בחוסר כבוד. הקרקפת שלי בערה במשך 3 חודשים עד שחסכתי את הכסף ועשיתי הכול מהתחלה אצל מישהי חדשה.

קראו עוד:

"שילמתי עבור שיער חדש וחיבורים חדשים לשקם את השיער שלי. אוסיף שעשיתי את התוספת אצל בעלת העסק בראשון לציון כשהייתי חיילת כך שכל שקל היה חשוב לי וחסכתי עבור זה מהמשכורת הצבאית. כשקונים שיער הוא אמור להחזיק שנים ולהישמר.
"השיער שהיא מכרה לי באיכות ירודה, דליל ומנשיר, ממש שיער מזויף מעלי אקספרס שלא שווה יותר מ-50 שקלים לחבילה ולא 2,250 שקל. נפגעתי ממנה בכל דרך, היא לא לקחה אחריות לא יום אחרי ולא 3 חודשים אחרי, כשביקשתי פיצוי הולם וניסיתי לדבר איתה שוב ושוב. יש לי נשירת שיער מטורפת בגללה ועגמת נפש ענקית שגרמה לי...לא מבקשת פיצוי רק את הסכום ששילמתי עבור שיער מזויף".
טרם הוגש כתב הגנה.
פורסם לראשונה: 08:32, 15.04.24