לאחר התרעות על חדירת כלי טיס עוין מדרום לנהריה, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בצהריים (שלישי) בהצלחה מטרה אווירית חשודה מול חופי העיר. אזעקות המתריעות על חדירת כלי טיס עוין הופעלו גם בקרית ביאליק, קרית ים, כפר ביאליק וקרית מוצקין, שם לא נשמעו אזעקות מאז חודש דצמבר.
1 צפייה בגלריה
אזעקות בקריות
אזעקות בקריות
אזעקות בקריות
(צילום: canva)
זמן קצר אחרי שיורט כטב"ם מול חופי נהריה, אזעקות המתריעות מפני חדירת כלי טיס עוין הופעלו ביישובים רגבה, לוחמי הגטאות ומזרעה שמדרום לעיר. הדי פיצוצים נשמעו באזור נהריה, התרעה על חשש לחדירת כלי טיס בעכו ובסביבתה.



אזעקות המתריעות על חדירת כלי טיס עוין הופעלה גם בעכו וביישובים בסביבתה. בתוך כך, שני פיצוצים חזקים נשמעו בנהריה.



האזעקות שהופעלו בקריות, ככל הנראה יורטה מטרה חשודה ששוגרה מלבנון - שברי היירוט הפעילו את האזעקות.
דובר צה"ל עדכן כי לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה לפני זמן קצר שתי מטרות אוויריות חשודות מעל "המרחב הימי" בצפון הארץ. ההתרעות על ירי רקטות וטילים הופעלו בעקבות חשש לנפילת שברי יירוט, "האירוע הסתיים". מוקדם יותר, יורטה מטרה אווירית חשודה נוספת מול חופי נהריה.
האזעקות שנשמעו בקריות ובעכו, ובעקבותיהן הדי פיצוצים של יירוט כטב"מים, תפסו מבלים רבים בחופי הים בעכו ובקרית ים בעיצומה של חופשת הפסח.
תושבים בקרית מוצקין התלוננו כי באזורים מסוימים בעיר לא נשמעו כלל אזעקות: "האפליקציה לא השמיעה אזעקה. בנוסף המרפסת פתוחה ולא שמענו אזעקה בכלל ברחוב זבוטינסקי, מזל שראינו על המסך של הטלוויזיה את ההתראה", אמרה תושבת העיר.

קראו עוד:

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקרוסקי: "תושבים יקרים, בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה על כניסת כלי טיס עוין לשמי ישראל - האירוע הסתיים. ההתרעה באזור המפרץ הופעלה בשל יציאת מיירטים. המשך חג שקט ורגוע".
פורסם לראשונה: 14:04, 23.04.24