סניף בנק הפועלים היחיד בקרית חיים מזרחית נסגר. במודעה שפורסמה בכניסה לבנק, מוזמנים לקוחות הסניף ברחוב אח"י אילת 24 לפנות לסניף קרית מוצקין בשדרות גושן. לקוחות רבים של הסניף הם קשישים שיתקשו להגיע לסניף במוצקין.
2 צפייה בגלריה
הסניף הסגור באח"י אילת
הסניף הסגור באח"י אילת
הסניף הסגור באח"י אילת
(צילום: פרטי)
"עצוב לי, כתושבת ותיקה בקרית חיים המזרחית, לראות עוד סניף בנק שנסגר", אמרה השבוע אחת הלקוחות, שגרה במרחק חמש דקות הליכה מהסניף הסגור. "עכשיו אין לנו סניף בקרבת הבית. החיסכון של הבנקים הוא על גב התושבים, במיוחד המבוגרים, שלא שולטים באינטרנט ובקידמה. מישהו חושב עליהם?
קראו עוד >>
"בבנקים דואגים ליהנות מהחסכונות שלהם ומהעמלות הגבוהות, וכעת, כשהם הזדקנו, שכחו מהנוחות שמגיעה להם. הם לא מסתדרים עם אפליקציות לניהול חשבון, ולא עם כיתות רגליים למרחק לקבל שירות. שכחו את התושבים בקרית חיים גם בעניין זה, ולא רק מבוגרים או בעלי מוגבלויות, גם לצעירים נוח שיש סניף קרוב אליהם".
2 צפייה בגלריה
הסניף הסגור באח"י אילת
הסניף הסגור באח"י אילת
המודעה בכניסה לסניף
(צילום: פרטי)
בשנת 2017 סגר בנק הפועלים במפתיע את הסניף בקרית חיים מערבית, ורוב החשבונות עברו לסניף הקרוב ברחוב אח"י אילת, במרחק 1.5 ק"מ משם.
מבנק הפועלים נמסר: "סניף קרית חיים מוסב בימים אלה למרכז ייעוץ פועלים Invest שייפתח ללקוחות באוקטובר הקרוב ויעניק ייעוץ השקעות וייעוץ פנסיוני מקצועי. לקוחות הסניף יוכלו לנהל את חשבונם בסניף קרית מוצקין, הנמצא בקרבת הסניף (1.3 ק"מ) ומעניק שירות כולל. בשטח הסניף נשאר מכשיר בנקט, ואחת לשבועיים יוצב סניף נייד אשר יעניק שירותים ללקוחות".
לכל העדכונים - חדשות הקריות
פורסם לראשונה: 08:02, 15.07.21