אירועי יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, שיתקיימו ברחבי הקריות ביום שני הבא 13 במאי, לא יהיו כבכל השנים ויקבלו אופי צנוע, פחות במות גדולות, בלי מופעי זיקוקים וזמרים גדולים.
4 צפייה בגלריה
יום העצמאות בחיפה
יום העצמאות בחיפה
יום העצמאות
(צילום: canva)

קרית מוצקין


ערב שירה בציבור יתקיים במרכז תרבות גושן, עם הזמרת איילה לוי שתארח את להקת 'כובע טמבל'. האירוע יתקיים בשעה 20:30 ברחוב קק"ל 23. הכניסה חופשית. בנוסף תתקיים הרקדה עם אלמוג בן עמי בשעה 21:00 באולם הספורט נבון ברחוב (ש"י עגנון 9). הכניסה חופשית אך מספר המקומות מוגבל.

4 צפייה בגלריה
גיורא זינגר
גיורא זינגר
גיורא זינגר
(צילום: אסף פרידמן)

עבור הצעירים יתקיים מופע סטנד-אפ של גיורא זינגר, ערב זה הינו ערב הוקרה לשיאני המילואים ב"חרבות ברזל". האירוע יתקיים בשעה 21:30 בהיכל התאטרון (רחוב החשמונאים 77). כרטיס כניסה בעלות של חמישה שקלים. המעוניינים לקבל פרטים נוספים וקישור להרשמה – יצרו קשר במספר 04-60311045.
בבוקר יום העצמאות יתקיים אירוע נוסף למשפחות בטיילת הפארק.

קרית ביאליק


בעיר קרית ביאליק יחגגו בשלושה מיקומים שונים בעיר אירוע "עצמאות חוגגים בשכונות", על הבמות יופיעו הלהקות המקומיות, תתקיים במה פעילה, מתנפחים ועמדות פעילות של דוכני מזון וממכר.
האירועים יחלו בשעה 20:00 וכאמור, יתקיים בשלושה מוקדים שונים: חצר חטיבת אורט דפנה (דפנה 54 בסביניה), מגרש הכדורסל הצמוד לשלוחת הרקפות (רחוב לוטם גבעת הרקפות) וחצר בית הספר מיתרים (ברחוב נעמי שמר 19, נאות אפק).

קרית חיים


אירועי יום העצמאות למשפחות יתקיימו ברחבי העיר חיפה בגנים ציבוריים, בתי ספר ובמרכזים קהילתיים ברחבי העיר. בכל אחד מהמוקדים יוכלו באי האירועים ליהנות ממגוון הפעלות למשפחות, ממופעים לילדים ומתקני מתנפחים, כמו גם דוכנים למכירת מזון, שתיה קלה ואביזרי יום העצמאות. אירוע למשפחות מעיין זה יוקם גם בגן בית העם בקרית חיים (בילינסון 41) החל מהשעה 20:00.
למחרת, ביום שלישי 14.5 יתקיימו הפעלות לילדים בבית נגלר בקרית חיים, רחוב יצחק בן צבי 14, בין השעות 10:00 ל-13:00.

קרית שמואל

בקריית שמואל יתקיים אירוע דומה עבור משפחות הקריה שיכלול מגוון הפעלות למשפחות מופעים, מתנפחים ועוד. האירוע יחל בשעה 20:00 במרכז קרית שמואל (רחוב דב פרומר 15).

קרית אתא


בקרית אתא יחגגו 76 למדינת ישראל במספר מוקדים: ריקודי עם ברחבת העירייה עם אמיל תורג'מן ומרקידים אורחים, עמדת די ג'יי עם מוסיקה עכשווית ליד קניון כפיר, עמדת די ג'יי עם מוסיקה ישראלית והפעלות לילדים תתקיים בצומת עצמאות וזבולון.

4 צפייה בגלריה
מתנפחים בקרית אתא
מתנפחים בקרית אתא
מתנפחים בקרית אתא
(צילום ארכיון: באדיבות העירייה)

למחרת היום, ביום שלישי 14.5 תתקיים פעילות הפגתית מהנה לכל המשפחה בפארק הספורט עם מתנפחים, מתקנים אתגריים, מתחמי פעילות, סדנאות והפעלות.

קראו עוד:

קרית ים


בעיר קרית ים יציינו השנה עצמאות עם הרקדה לתושבי העיר בלבד, זאת לאחר שנעשתה הערכת מצב בפסח עם המשטרה ופיקוד העורף.
מעיריית קרית ים נמסר: "לאחר הערכת מצב עם גורמי הביטחון, הוחלט לדחות את חגיגות העצמאות לחודשי הקיץ, אם המצב הביטחוני יאפשר זאת. היות ומדובר בשטח פתוח גדול ואירוע המוני של מעל 10,000 איש, מצב של אזעקה עלול להיות מסכן חיים.

4 צפייה בגלריה
פארק איינשטיין בקרית ים
פארק איינשטיין בקרית ים
פארק איינשטיין בקרית ים
(צילום: באדיבות העירייה)

ילדי גני הילדים היגעו לחגוג את העצמאות באירוע מיוחד עבורם, עם מופע של מיטל ונעלי הפלא בהיכל התרבות.
פורסם לראשונה: 10:16, 09.05.24