מיכאל פרנקל (44) מקרית ביאליק, המתנייד בכיסא גלגלים ומתקשה בדיבור, העלה השבוע פוסט לפייסבוק בו הוא מציע את שירותיו כבעל עסק למיתוג ועיצוב גרפי.
1 צפייה בגלריה
מיכאל פרנקל
מיכאל פרנקל
"לא מחפש תרומות, אלא מחפש לקוחות". מיכאל פרנקל
(צילום: פרטי)
"יש לי מוגבלות פיזית ואני בכיסא גלגלים, אבל אני אוהב להתקדם בחיים בכל פעם מחדש. לא מחפש תרומות, אלא מחפש לקוחות, עבודה, תקשורת עם אנשים, לצאת לעבודה. אני אוהב את העבודה שלי ומעניין אותי להפוך עמוד ריק ליצירת אומנות, להבין את הצרכים של הלקוח ולקדם אותם דרך העבודה שלי. הבעיה היא שבגלל המוגבלות שלי, הפיזית והתקשורתית, אני מתקשה להגיע ללקוחות חדשים".
קראו עוד >>
על מגבלותיו סיפר: "נולדתי באוקראינה עם שיתוק מוחין, ומצבי הורע בגלל רשלנות רפואית. כשהגעתי לארץ בגיל 21 הייתי בבית מרים, מרכז יום לנכים של עמותת איל"ן בחיפה. עולם העיצוב הגרפי תמיד עניין אותי והחלטתי למרות המגבלות להירשם ללימודים ולייצר לעצמי עתיד".
הוא למד עיצוב גרפי במכללת תלתן בחיפה. "היה לי בסיס במחשבים, וזה עזר לי להיכנס לעניינים, בזכות זה מצאתי לעצמי מקצוע שאני אוהב ויכול להתפרנס ממנו. אני בעל עסק עצמאי, אבל יש לי רצון גדול גם למצוא עבודה במשרד לפחות פעם בשבוע, כדי לעבוד בצוות, לצאת מהבית ולפגוש אנשים, משהו שחסר לי מאוד, במיוחד מאז הקורונה".