על רקע חילוץ גופות החטופים פירסמה היום (ראשון) מנכ"לית היכל התיאטרון בקרית מוצקין, דפנה צורי, הודעה לציבור: "ההצגה לא חייבת להימשך. לא הערב! היכל התיאטרון במוצקין יכבה הערב את האור".
2 צפייה בגלריה
היכל התיאטרון מוצקין
היכל התיאטרון מוצקין
היכל התיאטרון מוצקין, משמאל: דפנה צורי
(צילום: נחום סגל)

עשרות גולשים בירכו את צורי על החלטתה: "כל הכבוד, הלוואי שכל שאר המדינה תעצור גם", "הדבר הנכון כולנו יחדיו אומרים די!", "הפתעת, הלוואי והרבה יילכו בעקבותייך, יישר כח, מחזקים אותך ואת משפחת היכל התיאטרון. היום רוב בתי העסק בתל אביב סוגרים מיוזמתם ואת הבאת את הבשורה גם לצפון, חייבים עכשו הזדהות ואכפתיות במקסימום", נכתב בחלק מהתגובות.
גם תיאטרון הצפון הודיע לצופיו: "תיאטרון הצפון והתיאטרון העברי מצטרף להשבתת מוסדות התרבות הערב לאות אבל על החטופים שנרצחים מדי יום. ההצגה 'קח אותי מוריס' שהיתה אמורה להתקיים היום תידחה ל-27 באוקטובר בשעה 20:30".

2 צפייה בגלריה
תיאטרון הצפון בקרית חיים
תיאטרון הצפון בקרית חיים
תיאטרון הצפון בקרית חיים, משמאל: גדי צדקה
(צילום: נחום סגל)

קראו עוד:

מטעם מטה משפחות החטופים נמסר, כי היום בשעות הערב מתוכננות מספר הפגנות ברחבי הארץ, בהן בצומת אפק בשעה 18:00 בערב.
כמו כן, יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הודיע בשעות אחר הצהריים על שביתה כללית מחר במשק, לאחר רצח ששת החטופים, הירש גולדברג פולין, עדן ירושלמי, אלכס לובנוב, כרמל גת, אלמוג סרוסי ורס"ר אורי דנינו, בשבי חמאס.
בר דוד הודיע על סגירת נתב"ג כחלק מהשבתת המשק: "מחר בשעה 08:00 בבוקר נתב"ג ייסגר ויופסקו ההמראות והנחיתות", אמר.
עוד אמר בר דוד בהצהרתו, לצד משפחות חטופים, כי החליט להשבית מחר את המשק. "קורא לכולם להצטרף", אמר. לדבריו, "שוחחתי עם הרבה אנשים בפוליטיקה הישראלית, עם אנשי המערכות הביטחוניות שלנו. עסקה לא מתקדמת משיקולים פוליטיים ואת זה אי אפשר לקבל. צריך להפסיק את ההפקרה של החטופים, של העקורים, של הכלכלה שמתרסקת. אי אפשר יותר לעמוד מנגד".
פורסם לראשונה: 17:09, 01.09.24