שרית גבאי, בת 49 מקרית ים, אם חד הורית ל-3 בנות וסבתא טרייה, היא אחת מ-25 מתמודדות שעלו לשלב הגמר בתחרות מלכת היופי והאופי 2024, שתתקיים בסוף חודש ספטמבר באשדוד.
2 צפייה בגלריה
אמא לביאה. שרית גבאי
אמא לביאה. שרית גבאי
אמא לביאה. שרית גבאי
(צילום: שיראל חדד)
התחרות תיערך כחלק מפסטיבל האופנה של ישראל במשכן לאומנויות באשדוד. מתוך מאות הנשים שנרשמו לתחרות, התקיים סינון מתוכו נבחרו 25 נשים בלבד שהגיעו לתחרות הגמר. המנצחת בתחרות בארץ – תייצג את ישראל בתחרות העולמית.
גבאי: "בילדותי תמיד חשבתי שאני לא מספיק יפה, רזה וחכמה. היום בצניעות רבה למדתי לאהוב את מי שאני ומה שיש לי להציע. אני זקופה יותר ובטוחה יותר ואין ספק שזה מוסיף גם יופי לאופי. חשוב לי להעביר לבנותיי ולכל הנערות והנשים שכל אחת לא משנה גילה, השכלתה או הסטטוס האישי שלה, היא אחת ויחידה ומיוחדת בדרכה".

2 צפייה בגלריה
המתמודדות בתחרות
המתמודדות בתחרות
המתמודדות בתחרות
(צילום: הפקת התחרות)

השופטים שבחרו בגבאי הגדירו אותה: "אימא לביאה בכל מובן המילה - מגנה, שורדת, נלחמת והעוגן בחייהן של בנותי".
גבאי מגדירה עצמה אישה עצמאית ופעילה, עובדת כמזכירת אגף גזברות במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה ומשפיעה, לדבריה, על תהליכים רבים ובעיקר על אנשים רבים. "התשוקה הפנימית שלי להשפיע על הסביבה ולהפוך אותה להיות ראוייה יותר לדור הבא, אני נרתמת לסייע לכל מי שזקוק לאוזן קשבת ולעזרה ומקפידה להתנדב גם במחלקה האונקולוגית לילדים כי זה המעט שאני יכולה לעשות בעבורם", אמרה גבאי.

קראו עוד:

"אני לא חוששת להתמודד עם אתגרים ועבורי השמיים הם הגבול, לא נרתעת מכישלונות הם אלו שמחשלים אותי לעבר המטרה. העוצמה הזו לא הייתה שם תמיד היא התפתחה עם השנים והניסיון ולכן המסר הכי חשוב מבחינתי בהשתתפותי באירוע הזה הוא שכל אחת יפה בדרכה, והכי חשוב שכל אחת יכולה לפעול ולהיות הגרסה הכי טובה עצמה. כי יופי הוא מזמן לא רק מידות מופת חיצוניות אלא בעיקר מידות מופת פנימיות".
המפיקה הראשית מיכל יופדוב, שהחליטה להביא את התחרות גם לישראל: "המטרה שלי היא להעצים אימהות, לקדם אותן למרכז הבמה ולהראות כי אימא יכולה להיות בכל מקום ועדיין לטפח את עצמה. התחרות כל כולה על טהרת העצמה נשית. נכון שאחת מהן תזכה בתואר הנחשק ואליה יתלוו 7 זוכות נוספות, אך כולן יזכו בחוויה מטורפת הכוללת שיעורי עמידה מול קהל, הליכה על המסלול, שיעורי דוגמנות, ימי צילום, ימי גיבוש, אוכל טוב, אומנים, מנחה, משרד יחסי ציבור, סטייליסטית, כריוגרפית מקצועית, שופטים מכובדים, צוות ביוטי, צלמים, מעצבים גרפים, מפיקים, מעצבי אופנה ופרסים שיחולקו במעמד האירוע. מבחינתי כולן כבר זוכות ומלכות מעצם היותן אימהות".