איחור מרגיז: בני זוג מקרית ים הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה נגד חברת איסתא, בטענה שמועד הטיסה שהזמינו נדחה 5 פעמים והם החליטו לוותר על הנסיעה.
2 צפייה בגלריה
טיסה
טיסה
טיסה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
בני הזוג רכשו חבילה לפראג, שכללה טיסה, מלונות וביטוח רפואי ושילמו סכום של כ-6,400 שקל. הטיסה המקורית אמורה הייתה להמריא בתאריך 7 ביולי השנה, בשעה 13.55. ביום 20 ביוני, 17 יום לפני הטיסה, קיבלו בני הזוג הודעה כי הטיסה תצא לדרך באותו יום, אבל בשעה 15.05.
ביום הטיסה, בשעה 09.20 בבוקר, הגיעו בני הזוג לתחנת הרכבת, בדרך לנתב"ג ואז קיבלו עוד הודעה לפיה הטיסה תצא לדרך בשעה 21.35.

קראו עוד:


בני הזוג חזרו לביתם ובשעה 15.30 יצאו שוב לכיוון נתב"ג. הם הגיעו לטרמינל 1 בשעה 18.15, כשלוש שעות לפני הטיסה המתוכננת ועמדו בתור לבידוק הביטחוני. בעודם בתור, הגיע עובד של נמל התעופה והודיע להם כי הטיסה מבוטלת. מיד לאחר מכן קיבלו בני הזוג הודעה בטלפון הנייד כי הטיסה תצא לדרך למחרת היום, 8 ביולי, בשעה 8.30. בני הזוג החליטו לחזור לביתם בקריות, ובמהלך הנסיעה חזרה קיבלו הודעה חדשה, חמישית במספר, לפיה הטיסה תצא לדרך למחרת היום, 8 ביולי, בשעה 9.45.

2 צפייה בגלריה
טיסה לארצות הברית
טיסה לארצות הברית
הטיסה לפראג נדחתה חמש פעמים
(צילום המחשה: שאטרסוטוק)

בשלב הזה החליטו בני הזוג שדי להם והם מוותרים על הטיסה: "החלטנו בגלל קיצור החופשה ביום והטרטור המלווה למימוש החלטתנו לא לנסוע. ניסינו ליצור קשר עם איסתא כדי להודיע על כך, לא היה מענה ולכן ההודעה על עניין זה נדחתה לבוקר. קיבלנו חזרה את עלות הטיסות בלבד. למרות פניות חוזרות ונשנות עד לרגע זה לא קיבלנו את הכסף חזרה".
בני הזוג מבקשים שבית המשפט יחייב את איסתא בתשלום פיצויים בסך 7,270 שקל, מכלל זה 2,270 שקל בגין עלות הנזק שנגרם להם ועוד 5,000 שקל בגין עוגמת הנפש. טרם הוגש כתב הגנה.
מחברת איסתא לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.