בקיץ הקרוב ימלאו 12 שנה למותו הטראגי של הילד איתי פרוים ז"ל, שהתחשמל למוות בגיל חמש וחצי בבריכת הפעוטות בקאנטרי גלי גיל. לקראת יום הזיכרון שנערך בשבוע שעבר שיתף אביו, אריק פרוים, שיר שכתב בעבר לזכרו
2 צפייה בגלריה
אריק פרוים עם תמונת בנו, השבוע
אריק פרוים עם תמונת בנו, השבוע
אריק פרוים עם תמונת בנו, השבוע
(צילום: אלעד גרשגורן)
"איתי שלי היה צריך בשנה הזו להתכונן לקראת הגיוס שלו לצה"ל. בכל יום זיכרון, ובמיוחד ביום הזיכרון הזה, אני מזדהה עם האבות השכולים, כך שיום הזיכרון לחללי צה"ל הפך ליום אבל נוסף על איתי שלנו. המילים לשיר הדהדו בי מחדש", אמר השבוע.
השנים שעברו מאז האסון לא מרפות את הכאב והגעגוע: "מאז שאיתי הלך מאיתנו, הוא איתי כל הזמן. במהלך השנים יום הזיכרון לחללי צה"ל הפך למעין עוד יום זיכרון עבורנו. אני תמיד מזדהה עם האבות השכולים, והשנה זה היה חזק עוד יותר, מאחר ואיתי היה צריך בשנה הזו לקבל את צו הגיוס לצה"ל, להתחיל במיונים ולהתכונן לקראת הגיוס. במקום זה אנו נציין בקיץ הקרוב 12 שנים לאותו היום הקשה".

פרוים מספר על עצמו: "אני כותב שירים עוד מילדות, והשנה המילים לשיר שכתבתי לזכרו של איתי פשוט הדהדו בי מחדש. החלטתי לשתף את השיר כדי להנציח את איתי. חברי הטוב דודו טמיר הלחין, והדר עמרם ביצעה את השיר. התוצאה מרגשת והתגובות מחממות את הלב ומוכיחות שאף אחד לא שכח את איתי".
הקליפ לשיר נפתח ונסגר בתיעוד ממסע הלוויה של איתי, וביניהם קטעי וידאו שונים של איתי ז"ל: "הגעת לעולם כמו מלאך טהור, עיניים יפות מביטות בי בשקיקה. 'אני אביך מעתה ועד עולם' הבטחתי, ולא קיימתי ילד שלי מושלם. הושטת אלי את ידיך הקטנות שארים אותך עד לשמים, נישקתי אותך על לחייך הוורודות, עכשיו אתה מגיע רק בחלומות. איתי שלי לאן הלכת ספר לי, ואיך מטפלים בך המלאכים? ולמה ליבך הפסיק לפעום כך סתם באמצע החיים? מגעגועים אליך כולנו משתגעים". מילות השיר.
2 צפייה בגלריה
אריק פרוים עם תמונת בנו, השבוע
אריק פרוים עם תמונת בנו, השבוע
"איתי שלי לאן הלכת ספר לי, ואיך מטפלים בך המלאכים?"אריק פרוים עם תמונת בנו, השבוע
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו עוד >>
הטרגדיה של משפחת פרוים מקרית חיים זעזעה את תושבי הקריות: "שבועיים לפני שעלה לכיתה א' הלכנו כל המשפחה לקאנטרי גלי גיל, איתי נכנס לבריכת הפעוטות שבמרכזה פטריה ששואבת ומוציאה מים, והוא התחשמל קשה. הגוף הקטן שלו ספג את המכה הכי קשה והוא אושפז במצב קשה בטיפול נמרץ ברמב"ם וכעבור ארבעה ימים הוא נפטר. איבדנו ילד מדהים, יפה תואר, חכם עם אינטליגנציה רגשית, לב טוב שנתן המון אהבה". כזכור המשפחה ניהלה מאבק משפטי נגד הנהלת המקום, שהואשמה בגרימת מוות ברשלנות.
פרוים: "אחיו הגדול כיום הוא חייל בן 20, ואחרי מותו נולדו לנו בת (10) ובן (9) קראנו לו עילי, ורק אחר כך גילינו שעילי בתורה היה אח של איתי. למרות הכאב אנחנו משפחה שמחה שחיה חיים נורמטיביים. גם האחים שלו שלא הכירו אותו בחייו יודעים על האח שהיה להם ובאים איתנו לבית העלמין. החיים חזקים מהמוות".
פורסם לראשונה: 07:50, 11.05.22