כתב אישום הוגש בסוף השבוע בבית משפט השלום בקריות נגד תושב קרית ביאליק (50) בגין איומים על חייה של פרודתו והיזק לרכוש במזיד. על פי הנטען, הנאשם איים כי ישרוף לאם ילדיו את הבית וישב עליה בבית סוהר 25 שנים. כמו כן, גרם למתלוננת נזקים לרכושה.
1 צפייה בגלריה
אלימות נשים
אלימות נשים
כשביקשה להתקשר למשטרה, הטיח הנאשם את הטלפון ברצפה
(צילום: ShutterStock)
הנאשם והמתלוננת היו בעברם בני זוג ומזה שנים שהם פרודים. בסוף חודש דצמבר בשעות הערב הגיע הנאשם לביתה של האישה ועמד בפתח. האישה שריחמה עליו הוציאה לו אוכל והבחינה כי הוא מלוכלך, מוזנח, נודף ממנו ריח של סיגריות ובכיסו תרופות שונות.
עקב החשש לחייה ביקשה ממנו האישה לעזוב את המקום ואם לא כן היא תתקשר למשטרה, אז חטף הנאשם את הטלפון הסלולארי מידה, הטיח אותו על הרצפה וגרם לשבר במסך הטלפון.
קראו גם >>
בהמשך איים הנאשם על המתלוננת כי יפגע בגופה, בחייה וברכושה. הנאשם פנה אליה ואמר: "אני אשרוף לך את הבית, אני רוצה לשבת 25 שנה בבית סוהר עליך, יהיה לי טוב. הילדים שלך הגדולים שועלים ערמומיים, נחשים".
כשבוע לאחר מכן הגיע הנאשם פעם נוספת לביתה של פרודתו. הוא דפק על הדלת בחוזקה בשעה שהוא מנסה לפתוח אותה. תוך כדי הוא צעק למתלוננת שנמצאת מעברו השני של הדלת "מה את מסתכלת ולא פותחת, תיראי אני מצוייד". זאת, בעודו מחזיק בידיו כלים חדים שונים ומקלות ומאיים עליה כי הוא יפגע בה ויהרוג אותה. במקביל הוא שבר את עינית הדלת.
לאור דברים אלה ביום חמישי האחרון הוגש נגד האיש כתב אישום לבית משפט השלום בקריות בגין עבירות של איומים והיזק לרכוש במזיד. בדיון שנערך בבית המשפט בפני השופטת איילת השחר ביטון פרלה טען הנאשם כי כל הנאמר הוא שקרים.
סניגורו, עו"ד מוטי לוי מהסנגוריה הציבורית, ביקש לדחות את מועד המענה לכתב האישום, ובקשתו נענתה. נגד הנאשם הנמצא כעת במעצר הוגשה בנוסף בקשה למעצר עד לתום ההליכים.
פורסם לראשונה: 08:02, 18.01.21