צעיר בן 22 נהרג הלילה (שישי) בתאונת דרכים חזיתית ברחוב קדיש לוז בקרית מוצקין. חובשי מד"א מצאו אותו במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וביצעו בו פעולות החייאה, בסופן נאלצו לקבוע את מותו. כמו כן, צעיר נוסף נפצע בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם עם חבלות בראש ובגפיים.
2 צפייה בגלריה
תאונה מוצקין
תאונה מוצקין
לוחמי האש בזירת התאונה ברח' קדיש לוז
(צילום: איחוד הצלה)
מדוברות מד"א נמסר כי הלילה בשעה 00:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים חזיתית ברחוב קדיש לוז בקרית מוצקין.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקים טיפול רפואי לשני פצועים, בהם גבר בן 22 עם פגיעה רב מערכתית שבוצעו בו פעולות החייאה ובסופן נקבע מותו וגבר בן 22 שפונה במצב בינוני לבי"ת החולים רמב"ם עם חבלות בראש ובגפיים.
2 צפייה בגלריה
תאונה קטלנית מוצקין
תאונה קטלנית מוצקין
הנהג איבד שליטה על הרכב ופגע במשאית חונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פראמדיק מד"א, רן ברנר, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. נהג הרכב שהיה מחוסר הכרה נלכד כשהוא ללא דופק וללא נשימה. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו.
"הנוסע שישב לצידו יצא לבד מהרכב והתהלך בזירה כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב בינוני לבית החולים.
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 סמוך לקרית מוצקין. במהלך פעילות שגרתית של שוטרי משטרת ישראל בכביש 4 סמוך לקרית מוצקין, השוטרים סימנו לרכב לעצור לביקורת. נהג הרכב לא עצר את הרכב והחל לנהוג בפראות איבד שליטה על הרכב ופגע במשאית חונה.
עפ"י גורמי רפואה, נהג הרכב, תושב יקנעם עלית בן 22, נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום לאחר ביצוע פעולות החייאה ונוסע נוסף תושב רחובות בן 22, שהיה ברכב נפצע באורח בינוני ופונה למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה.
בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
פורסם לראשונה: 01:01, 15.01.21