תושב קרית ים (40) עוכב ביום שישי האחרון לחקירה בחשד כי תקף את אשתו בנוכחות הילדים, נשך אותה בכתף ושבר חפצים בבית. הוא שוחרר על ידי המשטרה בתנאי הרחקה, והשוטרים לקחו אותו לביתו על מנת לקחת בגדים ואפשרו לו לעלות לביתו לבד, שם תקף את אשתו פעם נוספת כשהשוטרים ממתינים ברכב. "החשוד לווה על ידי שוטרים לביתו, ועקב טעות גסה של המשטרה, לא ליווה אותו שוטר אל פתח הבית", כתב השופט. אמש (רביעי) הוא שוחרר לחלופת מעצר.
1 צפייה בגלריה
נשך את אשתו
נשך את אשתו
החשוד תקף את אשתו בנוכחות הילדים, נשך אותה בכתף
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
החשוד עוכב לחקירה על ידי המשטרה ביום שישי האחרון בלילה לאחר שתקף את אשתו אל מול עיני הילדים, נשך אותה והשליך דברים לפח.
על פי הנטען, בדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה, הוא שוחרר על ידי המשטרה בתנאי הרחקה והשוטרים לקחו אותו לביתו על מנת לקחת חפצים. אולם טעות הובילה לכך שהם אפשרו לו לעלות לביתו לבד, שם תקף את אשתו פעם נוספת ויצא מהבית.
קראו גם >>
מיד לאחר מכן התקשרה האישה למשטרה פעם נוספת וסיפרה לחוקרת את שאירע, והבעל נעצר בשנית. למחרת (שבת) הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. "המשטרה הורתה על שחרורו של החשוד בתנאים של הרחקה, השוטרים נסעו איתו על מנת שייקח חפצים מהבית, השוטרת שהייתה איתו חשבה שמדובר בבית של האב, ולכן היא לא עלתה איתו.
"אחרי זמן קצר, התברר שהחשוד תקף שוב את אשתו בתוך הבית, בכך שנתן לה סטירה בפניה, נטל את מפתחות הרכב וברח מהבית", הסביר בא כוח המשטרה, רס"ב פרדי סטריצ'קוב את שהתרחש: "השוטרים היו ברכב מתחת לבית, הם לא היו יכולים לשמוע ולראות מה קורה בתוך הבית. הוא תפס את מפתחות הרכב. היא לא ידעה שהשוטרים למטה".
בא כוח של החשוד, עו"ד עידן רז, ביקש לשחררו בתנאים מגבילים. "לאחר האירוע הראשון המשטרה סברה שאין מספיק עילות מעצר על מנת לעצור אותו, אין מסוכנות מספיקה, אין חשש לשיבוש ההליכים", אמר רז: "הוא שוחרר אפילו בלי ערב צד ג'. לגבי האירוע השני, האישה טוענת משהו אחד, הוא טוען משהו אחר, יכול להיות שהיא משקרת, אין סיבה להעדיף בשלב זה את עדותה על פני עדותו".
השופט שלמה בנג'ו האריך את מעצרו ביומיים. "החשוד לווה על ידי שוטרים לביתו, ועקב טעות גסה של המשטרה, לא ליווה אותו שוטר אל פתח הבית, בסוברו שזה בית של אחד מקרובי המשפחה של החשוד, ולא ביתה של המתלוננת", כתב השופט.
ביום שני התקיים דיון בהארכת מעצר שנייה של החשוד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים בעוד שופטת בית משפט שלום בקריות, סימי פלג קימלוב, האריכה את מעצרו ביומיים נוספים בלבד. אמש (רביעי) בדיון נוסף שנערך בבית משפט השלום בקריות הוא שוחרר לחלופת מעצר בבית בבית הוריו ונאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת ובני משפחתה.