למי שייך התיק מלא בסמים, שנמצא במהלך חיפוש בדירה בנהריה? בשלב זה השאלה זו לא הוכרעה, וכתוצאה מכך אב ובנו נמצאים במעצר, עד שהסוגיה תתברר.
1 צפייה בגלריה
 השקית עם התיק ובתוכו הסמים שנמצאה מתחת למיטה
 השקית עם התיק ובתוכו הסמים שנמצאה מתחת למיטה
שקית הסמים שנמצאה מתחת למיטה
( צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף)
השוטרים הגיעו בתחילת השבוע, על פי מידע מודיעיני, לדירה בעיר. בחיפוש בחדרו של האב מצאו תיק עם סמים מתחת למיטתו. האב, בן 49, הכחיש בתוקף שהסמים שלו, אך סירב לענות לשאלות, ושמר במהלך חקירתו על זכות השתיקה. במקביל עצרו הבלשים את בנו, בן 20, שהמידע שהתקבל התייחס אליו.
בתוך התיק נמצא סם מסוג החדש, "דוסה", שמככב לאחרונה במסיבות, מקבוצת סמי פיצוציות. לאחרונה התקבלו דיווחים על העלייה בתפוצה של הסם 2C-B, בעיקר בקולומביה, במקסיקו ובשאר מדינות אמריקה הלטינית, והוא מוברח גם לישראל.
סניגורו של החשוד, עו"ד יעד נוה, ציין בדיון כי האב, נהג משאית במקצועו מזה 15 שנים, עדיין בהלם מהממצאים שנמצאו בדירה. הוא הסכים להארכת מעצרו ב-48 שעות, והציע שייבדקו טביעות אצבע על התיק, כדי לברר מי הביא אותו לבית החשוד.
השופת סימי פלג קימלוב מבית משפט השלום בקריות הורתה על הארכת מעצרו של החשוד ב-48 שעות. "ככל שבתקופת המעצר ולפני המועד שקבעתי, פעולות החקירה תלמדנה כי חשוד זה איננו מעורב בביצוע העבירות, תוכל המבקשת (המשטרה) לשחרר את החשוד בתחנת המשטרה, ללא כל צורך בהבאתו לבית המשפט, הכל בכפוף להתפתחות בחקירה".
באותו יום הובא בפני השופטת גם הבן, וגם מעצרו הוארך ב-48 שעות.