תושב חיפה (שמו המלא שמור במערכת) שלח השבוע לעירייה מכתב התרעה, שבו הוא טוען כי נפגע מתקיפת חזירי בר. בפנייתו, שהועברה על ידי עו"ד רועי אייל, צוין כי התושב הוא אב שכול (65), המתגורר ברחוב בר רב האי דויד בשכונת קרית שפרינצק.
2 צפייה בגלריה
תקיפת חזיר בשפרינצק
תקיפת חזיר בשפרינצק
תיעוד החבלות והפציעות
(צילום: פרטי)
התושב סיפר במכתבו שיצא לטייל את כלבו ברחוב מגוריו, וכי בעודו צועד על מדרכת הרחוב, בקטע המדרכה הסמוך לחורשת "וואדי לוטם", יצאו מספר חזירי בר מהחורשה והחלו בריצה לכיוונו בניסיון לתקוף אותו ואת כלבו.
לדברי האזרח, הוא פתח בריצה בניסיון לחמוק מהתקיפה, בעוד שהחזירים דולקים אחריו. למרות ניסיונות הבריחה וכוונתו להימנע ממפגש איתם, החזירים נתקלו בו והפילו אותו למדרכה.
בעקבות התקיפה נזקק התושב לטיפול רפואי במוקד רפואי, שם אובחן כסובל מחבלות בגוף, ידיים, גב, ברכיים ובכתף. בגין פציעות אלו הוא עדיין מטופל ומצוי בבירור רפואי.
במכתב מדגיש בא כוחו של התושב כי תקיפת החזירים התאפשרה בין היתר בשל העובדה כי קטע הגדר שהתקינה העירייה במקום, במטרה לתחום את שטח הוואדי למדרכת הרחוב, היה פתוח.
כך נכתב: "אנו רואים בעיריית חיפה ובעומדים בראשה כאחראיים לתקיפה ולנזקים שנגרמו למרשנו בגינה, וזאת בין היתר בשל רשלנותם בכל הנוגע לאי התקנת גדר רציפה במקום התאונה ומחדליהם בכל הנוגע לטיפול במכת חזירי הבר הפוקדת את העיר מזה זמן רב, והגנה על תושבי העיר".
2 צפייה בגלריה
עו"ד רועי אייל והפריצה בגדר
עו"ד רועי אייל והפריצה בגדר
עו"ד רועי אייל והגדר הפרוצה
(צילום: פרטי)
קראו גם: >>>
התושב דורש כי העירייה תשלים את קטע הגדר במקום התאונה במטרה למנוע הישנות מקרים דומים. בנוסף ביקש כי העירייה תעביר את פרטי הביטוח אשר ביטחה את העירייה לטובת פיצויו.
עו"ד רועי אייל מוסיף: "מחדליה הקשים של עיריית חיפה הם שהובילו לתקיפה. מעבר לאוזלת ידה של העירייה בכל הנוגע לטיפול במכת חזירי הבר הפוקדת את העיר והגנה על שלום גופם של תושבי העיר, הרי שהעירייה כשלה גם בכל הנוגע להתקנת אמצעים למנוע חדירת חזירי בר לאזור מגורים. משהוקמה גדר במקום הידוע כתחנת מעבר לחזירי בר, היה צריך לדאוג לרציפותה".
מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
פורסם לראשונה: 14:06, 13.10.21