תושבת קרית ביאליק הגישה לבית משפט השלום בקריות תביעה לפינוי אדם שמתגורר בדירה שלה, ללא הסכם שכירות, ומסרב להתפנות. בפרשה מעורב גם אביה של בעלת הדירה שביקש גם הוא מאותו אדם, שנכנס לדירה תחת הסכם שהיה עם אדם אחר, להתפנות, ובתגובה הדייר איים עליו. האב אף פנה בעצמו לבית המשפט וביקש צו למניעת הטרדה מאיימת.
1 צפייה בגלריה
פינוי דירה
פינוי דירה
הפרת חוזה בוטה
(צילום: shutterstock))
תושבת קרית ביאליק רכשה בשנת 2016 דירה ברחוב העצמאות בעיר. בחודש יוני 2020 חתמה על חוזה להשכרת הדירה לשנה, מול תושב אחר, אבל בפועל מי שהתגורר בדירה היה בנו של אותו אדם. זאת, למרות שבחוזה נכתב מפורשות שהדירה מיועדת אף ורק לאדם שחתם על חוזה השכירות.
קראו עוד >>
עם תום תקופת השכירות הגיע אביה של בעלת הדירה למקום, כדי לבקש מהשוכר להתפנות. להפתעתו, הוא גילה במקום את בנו של האדם שחתם על החוזה, וזה סירב בתוקף להתפנות. יתרה מזו, לטענת האב, אותו אדם אף איים לפגוע בו ובגין זו הוגשה בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת.
מאז ובמשך שלושה חודשים מתגורר אותו אדם בדירה, למרות שאין לו חוזה בתוקף וגם לא משלם שכר דירה. יצוין, כי להבטחת חוזה השכירות, הפקיד האדם שחתם עליו צ'ק בסך 30 אלף שקל, אבל כשביקשה המשכירה לממש אותו, התברר כי אין לו כיסוי.
בתביעה נטען, כי ישנה במקרה הזה הפרת חוזה בוטה ובית המשפט מתבקש להורות על פינויו המיידי של השוכר מתוך הדירה. בעלת הדירה אף ציינה כי היא שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את אותו האדם בגין הנזקים שנגרמו לה.
טרם הוגש כתב הגנה.
פורסם לראשונה: 08:10, 13.10.21