אישה רווקה, שהייתה חברה בקבוצת ווטסאפ של עדכוני חדשות, הופתעה לקבל פניה רומנטית מאחד החברים בה, רופא שמתגורר בארצות הברית.
2 צפייה בגלריה
"אני נשאר בארצות הברית לצמיתות"
"אני נשאר בארצות הברית לצמיתות"
"אני נשאר בארצות הברית לצמיתות"
(צילום המחשה: shutterstock)
אחרי אינספור שיחות וצ'טים הם נפגשו לבסוף בארץ, הקשר ביניהם הלך והתהדק, והם אפילו תכננו להינשא.
אף אחד מהם לא דמיין שהכל עלול להשתבש.
קראו גם:
הכל החל כשהגבר סיפר לה כי התלהב מאוד מתמונת הווטסאפ שלה, וההתכתבויות ביניהם הובילו לשיחות וידיאו שבאמצעותם הם התקרבו מאוד למרות המרחק הגיאוגרפי.
הוא סיפר לה כי הוא רופא שמסיים התמחות, וכי הוא מתכנן לעלות לישראל מיד עם סיומה. הוא הוסיף כי אביו ישראלי לשעבר, ובזכות געגועיו לישראל הוא החליט לעשות עלייה.
הקליק הטרנס-אטלנטי היה מיידי, והדבר היחיד שהאישה חששה ממנו היה המפגש פנים אל פנים.
לאחר חודש של שיחות תכופות הם קבעו להיפגש בארץ והאהבה פרחה. למעשה, מאותה פגישה ראשונה הם הבינו כי מצאו אהבת אמת.
האישה הרגישה כי אלוהים שלח לה אותו, אחרי שמאסה באתרי ההיכרויות ובמפגשי הפנויים-פנויות שבהם לא הצליחה להכיר בן-זוג לרוחה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
בינתיים חזר הגבר לארצות הברית והבטיח לה שמיד בתום ההתמחות, בעוד כחודשיים, הוא יגיע לארץ לתמיד. כדי לחזק את תחושתה בדבר אמיתות הקשר הוא הוא העניק לה שרשרת זהב עם לב חצוי, ואמר לה כי הוא שומר שרשרת דומה שמשלימה את החצי השני של הלב.
גולת הכותרת הייתה טבעת אירוסין שנתן לה ובמרכזה יהלום יקר ומנצנץ.
הוא אף הפציר בה להתחיל לחפש אולם לחתונה כדי שימסדו את הקשר בארץ כמה שיותר מהר. היא כמובן הסכימה בשמחה והחלה למדוד שמלות כלה, עד שמצאה את שמלת חלומותיה ואת האולם המתאים.
כשחלפו חודשיים והוא אמור היה להגיע לארץ, סיפר לה הגבר כי נפצע ברגלו מיריות ברחוב וכי הוא מאושפז בבית חולים ולכן יצטרך לדחות את הגעתו.
הוא ציין עוד כי אסור לנהל שיחות וידאו או שיחות טלפון מבית החולים כי זה פוגע במנוחתם של המאושפזים, ולכן המשיך איתה בווטסאפ.
כך, למשל, היא קיבלה בכל בוקר הודעות בסגנון "בוקר טוב אשתי לעתיד", ועדיין הייתה בטוחה באהבה הגדולה.
אלא שחודשיים נוספים חלפו, הגבר הספיק להשתחרר מבית החולים ולפתע הודיע לה: "אני נשאר בארצות הברית לצמיתות. החלטתי לסיים את הקשר בינינו ולבטל הכל כי יש לנו פערי מנטליות גדולים מדי וחוסר הסכמה על מקום המגורים".
האישה ההמומה עוד ניסתה להציל את הקשר ואמרה לו כי היא מסכימה לנסות לגור עמו בארצות הברית, אבל הוא סירב לשמוע.
כעת היא תובעת אותו על הפרת הבטחת נישואין ודורשת ממנו לפצות אותה בגין כל ההכנות שעשתה, כולל רכישת השמלה, ובעיקר על עוגמת הנפש.
פורסם לראשונה: 07:46, 10.10.21