כדורגל ליגה א': עירוני קרית אתא זכתה בניצחון שלישי ברציפות לאחר שגברה 0:2 בחוץ על איחוד בני מג'דל כרום. את השערים כבשו אליעוז משה ועידן (ג'רי) ג'ראד מפנדל.
קראו עוד ב-mynet: עירוני קרית אתא ניצחה בדרבי של הקריות כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
בעקבות הניצחון (הרביעי שלה העונה) טיפסה אתא למקום השישי בטבלה מרחק של שלוש נקודות מהמוליכה הפועל חדרה. בקבוצה הוחלט לשחרר את שבתאי מזרחי ואבי שחרור.
ג'ראד, שכבש את השני בפנדל והיה אחד מהבולטים בניצחון אמר בסיום: "עברנו משוכה לא פשוטה כי מג'דל כרום היא קבוצה מאוד מאומנת ואגרסיבית ומאוד קשה לנצח אותה בדוחא. לא היה משחק גדול אבל באנו מאוד נחושים וכל אחד נתן מעצמו את האקסטרה כדי לחזור עם שלוש נקודות.
"רואים שלקבוצה יש דרך ואופי, אנחנו לא סופגים שער משחק שלישי ברציפות וזה משהו שלא היה בהתחלה". אחרי ניצחון שלישי ברציפות. אפשר כבר לפזול לצמרת הגבוהה.
"עדיין מוקדם להגיד שאנחנו על דרך המלך, אבל הקבוצה מתחילה להיראות טוב. בהתחלה הכל הלך נגדנו, וזה נהיה כמו כדור שלג אבל ידענו לעצור את זה בזמן".
המאמן פטריסיו סייג: "זה היה ניצחון מאוד חשוב מול קבוצה שלא ספגה ארבעה משחקים רצופים. אחרי היכולת הטובה ב-20 הדקות הראשונות עלינו ליתרון 0:1, והגענו לעוד 2-3 מצבי הבקעה והחמצנו ואז משום מה חזרנו אחורה ונבהלנו כי רצינו לשמור על התוצאה.
"ב-10 הדקות האחרונות יכולנו להגדיל את התוצאה, אבל אנחנו מסתפקים גם בניצחון הזה ששם אותנו בצמרת. כעת זה גם מהווה מבחן אופי ובגרות לשחקנים בשביל להישאר שם ויש לנו שחקנים טובים בשביל להיות למעלה".