עודד פרל, המנהל המקצועי במחלקת הנוער של אליצור קרית אתא, חתם לשלוש שנים נוספות במועדון.
הצטרפו לעמוד של "ידיעות הצפון" בפייסבוק
פרל, בן ה-31 בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, גדל במחלקת הנוער של הפועל עפולה ושיחק בקבוצה עד גיל 20 כולל בקבוצה הבוגרים ששיחקה אז בלאומית. פציעה משמעותית הביאה אותו לעזוב את פעילותו כשחקן ולעבור לאימון. לפני הצבא עוד הספיק להיות חלק מסגל נבחרת הנוער של ישראל.
במשך שמונה שנים אימן בעמק יזרעאל בכל הגילאים כולל שנתיים בקבוצה הבוגרת של המועדון בליגה הארצית. בנוסף הוא מרצה בקורס מדריכי כדורסל של שלוחת מכללת אוהלו שנפתחה לפני כשנתיים בקרית אתא.
בעונה האחרונה הצליחה קבוצת הנוער בליגה הלאומית אותה אימן פרל להישאר בליגה, קבוצת נערים לאומית שאותה אימן שקד שוהם העפילה עונה שנייה ברציפות למשחקי הפלייאוף העליון ולרבע גמר גביע המדינה וקבוצת ילדים א' לאומית, שהעפילה לרבע גמר הגביע.
על סוד ההצלחה של המועדון אומר פרל: "אנחנו שמים דגש על שילוב של הצלחת הילדים בכדורסל ובלימודים כמקשה אחת רוב המאמנים אצלנו הם בעלי תואר ראשון וחשובה לנו הצלחת הילדים בכדורסל ובלימודים יחדיו".
על החתימה לשלוש שנים נוספות במועדון אמר פרל: "מאוד נהניתי מהעשייה כמנהל מקצועי ומשיתוף הפעולה עם היו"ר נפתלי בנטוב וראינו יחד את ההתקדמות המדהימה של כל המחלקה משנה לשנה. יש פה אנשים ומאמנים מצוינים וההרגשה היא של משפחה ובית חם. יש כיום במחלקה 12 קבוצות תחרותיות מקט סל עד ונוער ואנחנו בתהליך של גדילה משמעותית משנה לשנה".
איך היית אתה מסכם את שלוש השנים הראשונות שלך במועדון? "כשהגעתי למועדון כל קבוצות הנוער, נערים וילדים א' שיחקו בליגה השנייה ושחקנים מובילים של המחלקה עזבו את המועדון במטרה לשחק במקום אחר בליגה הלאומית. כיום יש לנו קבוצת נוער, שתי קבוצות נערים וילדים א' בלאומית והפכנו למועדון המוביל באזור. אני מאמין שאם נמשיך בדרך הזו נהפוך למחלקת נוער מובילה ברמה הארצית ונתמודד בכבוד מול כל המועדונים הגדולים".
מהם היעדים שהצבתם לעצמכם שנים הבאות? "בראש ובראשונה לייצר שחקנים מקומיים לקבוצת הבוגרים שיתמודדו ברמות הגבוהות כבר בשנה הבאה, וזה כעדיפות ראשונה לפני תוצאות בליגות השונות. המטרה היא ששני שחקנים לפחות שגדלו במחלקה יהיו חלק חשוב בבוגרים ובעתיד יובילו את המועדון. אני מאמין בדרך שלנו כמועדון לתת לילדים את כל הכלים להתפתח ולמצות את הפוטנציאל הטמון בהם.
"פעם בשבוע השחקנים המובילים מתאמנים איתי אימון מצוינות להמשך התקדמותם לרמות הגבוהות, יש לנו מאמן אתלטיקה מהמובילים בארץ, זיו רום, שעובד עם הילדים מהקבוצות הבכירות פעם בשבוע ומכין אותם לעבודה גופנית בקיץ ואני מאמין שאנחנו דרך הנכונה".