כדורסל ליגה לאומית: חודש אחרי ההחלטה שהליגה הלאומית לא תחודש העונה, בקרית אתא החלו לעבוד לקראת העונה הבאה. השבוע הוחתם זר ראשון בקבוצה, הרכז מרליין ויל.
1 צפייה בגלריה
"האוהדים יזכו לראות שחקן אטרקטיבי". שרון אברהמי
"האוהדים יזכו לראות שחקן אטרקטיבי". שרון אברהמי
"האוהדים יזכו לראות שחקן אטרקטיבי". שרון אברהמי
("להגיע לשיא במאני טיים". שרון אברהמי)
ויל (24, 1.75) שיחק בעונה החולפת בליגה הטורקית השנייה, והיה לאחד הזרים הבולטים בה, עם שורה סטטיסטית נאה שכללה 23.1 נקודות למשחק ב-36 אחוז מחוץ לקשת, 7.8 ריבאונדים, 7.3 אסיסטים ו-2 חטיפות למשחק.
ויל, בוגר אוניברסיטת לואיזיאנה, נבחר לחמישיית העונה החולפת ולשחקן הזר הטוב ביותר בליגה. כמו כן זכה עם קבוצתו בגביע הליגה.
בנוסף, בקבוצה הודיעו גם על חידוש חוזהו של רועי נציה, שימשיך לעונה נוספת בקרית אתא. הפורוורד סיפק העונה 5.1 נקודות כשהוא מדייק ב-37 אחוז מחוץ לקשת.
המאמן שרון אברהמי: "ויל רכז אמיתי בדיוק מהסוג שחיפשנו, רכז, סקורר, יוצר ומנהיג. הוא מגיע אלינו אחרי עונת רוקי מעולה בליגה הטורקית השנייה. אין לי ספק שהאוהדים יזכו לראות שחקן מיוחד ואטרקטיבי".
נזכיר כי שחקנה של קרית אתא בעונה החולפת, גיא דותן, עזב וחתם בשלב זה בהפועל ירושלים, כחלק מהאפשרות של מינהלת הליגה ששחקנים מהלאומית יוכלו לעבות את סגלי הקבוצות בליגת העל.
במקביל, בקרית מוצקין עדיין לא החלו ההכנות לקראת העונה הבאה. בשלב זה מתנהל מו"מ עם המאמן רועי פרל על המשך דרכו בקבוצה, אך עדיין לא הושג סיכום. הזרים ששיחקו העונה במדי מוצקין ושוחררו בתחילת משבר הקורונה לא ימשיכו לעונה נוספת, והקבוצה תחפש זרים במקומם.



"האוהדים יזכו לראות שחקן אטרקטיבי". שרון אברהמי | צילום: נחום סגל