כדורגל ליגה א': מועמד חדש ומפתיע לאימון הקבוצה המאוחדת של מכבי קרית אתא/קרית ביאליק בעונה הבאה. שמו של הקפטן הוותיק דני אסולין, שאת רוב הקריירה עשה במכבי צור שלום, הועלה השבוע כאחד המועמדים לאימון הקבוצה, וזכה לתמיכה מגורמים רבים במועדון.
1 צפייה בגלריה
אם יתמנה, יודיע על פרישה ממשחק. דני אסולין
אם יתמנה, יודיע על פרישה ממשחק. דני אסולין
אם יתמנה, יודיע על פרישה ממשחק. דני אסולין
(צילום: נחום סגל)
בכך הצטרף אסולין לרשימת המועמדים לאימון הקבוצה שנדונה בהנהלה המשותפת, בהם ברוך סער וחיים לוי. מועמדותו של איתי מרדכי ירדה מהפרק.
אסולין בן ה-36, המחזיק בתעודת מאמן: "נעשתה אלי פנייה בנושא ודיברנו על האפשרות הזו, ונתתי את הסכמתי למהלך. אם זה יקרה אז ברור, שאקח את התפקיד בשתי ידיים, אבל זה כבר לא תלוי בי לבד, אז בואו נחכה להתפתחויות. אם זה לא ייצא לפועל, אמשיך לשחק".
אם יתמנה למאמן, יודיע אסולין על פרישה ממשחק על מנת להתרכז באימון הקבוצה.
ולעניין אחר. ההסכם לאיחוד בקבוצות הנשים של מכבי צור שלום/ביאליק קרוב לסיכום. בין הצדדים יש הסכמות על רוב סעיפי ההסכם, כעת מנסים למצוא פתרון לעניין סוגיית החלפת השם של הקבוצה המאוחדת למכבי קרית ביאליק/קרית ים. בימים האחרונים במהלך המו"מ התברר שהזמן שנותר עד למועד הרישום בהתאחדות לכדורגל (תחילת חודש ספטמבר – פ.ס) יתקשו הצדדים למזג את שני המועדונים תחת קורת גג אחת ושם אחד בכל הקשור לרישום הטכני בהתאחדות, ולהפוך לעמותה אחת בלבד במקום שתיים כפי שקיים עכשיו.
בשני המועדונים ציינו שחרף הקשיים בנושא הרישום הטכני, יימצאו פתרונות יצירתיים כדי שהמהלך יקרה כבר בעונה הקרובה. דוד גנון, יו"ר צור שלום/ביאליק: "אני מאמין שהדברים יסתדרו, ונלך על איחוד שהוא טוב לשני הצדדים בטווח הקצר והארוך בקידום הספורט הנשי".
יוסי בוחבוט, יו"ר ומאמן הפועל קרית ים: "נחפש את הדרך לדלג מעל הבעיות הטכניות. אפשר לגשר על הכל עם רצון ונכונות, ונראה לי שאנחנו בדרך הנכונה לאיחוד".
הסכם האיחוד מדבר על תקופה של שלוש שנים. הקבוצה המאוחדת תשחק ותתאמן בצור שלום ובקרית ים במקביל. המועדון המשותף יפעיל שתי קבוצות בוגרות, בליגה הלאומית ובליגה הארצית. לצידן ישקיעו המועדונים במחלקה הצעירה ויקימו קבוצות נערות, נערות א', ילדות וקבוצות טרום.



אם יתמנה, יודיע על פרישה ממשחק. דני אסולין | צילום: נחום סגל