עשרות אלפי זוגות בישראל עובדים סביב השעון, חוסכים שקל לשקל וחולמים לצאת ממעגל השכירות ביום מן הימים- הכל לטובת רכישת בית החלומות שלהם. אם אפשר שגם הסביבה תהיה צעירה ופסטורלית והבניין חדש לגמרי- מה טוב. הרי מי מאיתנו לא חולם להתעורר בבוקר ולשתות את הקפה שלו במרפסת השמש? רגעים קטנים של נחת שלצערנו במציאות הישראלית עלולים לעלות לא מעט כסף.
2 צפייה בגלריה
פרויקט הום טאצ'. דירות אחרונות
פרויקט הום טאצ'. דירות אחרונות
פרויקט הום טאצ'. דירות אחרונות
(צילום הדמיה: יח"צ, הום טאצ')
אבל מידי פעם צצות הזדמנויות בודדות שעליהן נאמר 'פעם בחיים' כי הן פשוט כאלה. מחיר מציאה שכולל בית חדש מהניילונים ובתוך בניין מגורים מודרני שמוצע בהזדמנות כלכלית נדירה זו קומבינציה שכמעט ולא רואים כיום. במיליון וחצי שקלים בסך הכל תוכלו להגשים את החלום באחד האזורים המבוקשים בקריית אתא, בלב שכונה מתפתחת. פרויקט 'הום טאצ'' בעיר, שצפוי ממש בקרוב לאכלוס, הוא מסוג המקומות שאתם חייבים לראות. ואם נתבסס על קצב המכירות, כדאי שתעשו זאת מהר.
האיש שעומד מאחורי הפרויקט המיוחד הוא רמי אטיאס, איש מקצוע ותיק ומסור בתחום הבניה, ש'הום טאצ'' הוא הבייבי שלו. "בנינו את הפרויקט ברחוב פרישמן בשכונת אברמסקי" מספר אטיאס על הבחירה דווקא באזור הפסטורלי והשקט שנמצא בתנופת בנייה וכמעט מידי יום אתרי הנדל"ן מדווחים על עסקאות באזור. "בסמוך למגדלים נמצאים בית הספר השכונתי, גני ילדים ופארק משחקים חדש. המטרונית ותחבורה ציבורית נוספת נמצאות במרחק צעדים בודדים ומחברות את תושבי השכונה בכלל ותושבי הבניין בפרט למרכז העיר ומרכזי הקניות המשמעותיים יותר, כך שגם בלי רכב תוכלו להגיע לכל מקום שתרצו".
2 צפייה בגלריה
קומה טיפוסית
קומה טיפוסית
קומה טיפוסית בבניין
(צילום: הום טאצ')
בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה ברורה שבה דווקא בניני הבוטיק ה'צנועים' חזרו לאופנה בנוף הערים העירוני. רבי הקומות המפלצתיים שהכילו מאות דיירים הפכו לנפוצים פחות, ואילו הסגנון העכשווי דווקא שומר על צניעות וקומפקטיות: בניין קטן, פחות דירות, פחות דיירים בקומה ויותר מרחב מחייה לכל משפחה. "הבניה עצמה בפרויקט היא מודרנית ולא התפשרנו על כלום" אומר אטיאס, "הלכנו על קווי עיצוב ארוכים ואלגנטיים, תוך מחשבה מודרנית ויצירת פתרונות לשינויים עתידיים בדירה עם גדילת המשפחה".
שני הבניינים מחולקים לארבע קומות, ובכל קומה דירה אחת בגודל 130 מ"ר בת חמישה חדרים שמעוצבת בטוב טעם עם מטבח גדול, סלון פתוח וחללים מוארים ומזמינים. אם בשנים האחרונות המגמה הישראלית הייתה לוותר על חלק מהבית בשביל לבנות מרפסות, כאן, התכנון כאן כבר נעשה מלכתחילה: מרפסת ענקית בגודל 20 מ"ר עם מקום משחקים לילדים, מנגל או סתם לשבת באוויר הפתוח ולהנות מהבריזה.
אחת הבעיות הגדולות ביותר איתם אנו נאלצים להתמודד היא מציאת פתרונות אחסון בבית. חדרים הופכים למחסנים, ממ"דים מתמלאים במתנות מהחתונה והלול של התינוק זרוק צמוד לקיר. מכיוון שכל קומה יועדה למשפחה אחת, חלק קטן משטח הקומה יועד לבניית מחסן חיצוני פרטי שאותו ניתן לנצל את כלל הפריטים בהם אין צורך קבוע, ומבלי לתפוס שטח יקר מהבית.
לפרטים לחצו כאן או צרו קשר: רמי אטיאס 052-2849275