קונספט חדש לתחום האירועים בקריות: בחודש ספטמבר הקרוב ייפתח השלב הראשון של מתחם Bloom, בחלוצי התעשייה במפרץ חיפה, שכולל שלושה חללי אירועים בגדלים שונים ועד לסוף השנה ייפתח יתר המתחם, שכולל ספא ו-19 חדרי אירוח עבור בעלי השמחה, המשפחה הקרובה וחברים.
3 צפייה בגלריה
אולם האירועים בלום
אולם האירועים בלום
אולם האירועים בלום
(הדמיה: דניאל ויינבך)
את הרעיון למתחם החדש הגתה קבוצת אנשי עסקים מבעלי מתחם האירועים 'אדם וחווה', שנחשב לאחד המובילים באזור חיפה.
המתחם החדש, שנבנה בימים אלו סמוך לרשת מקס סטוק, יספק לבעלי השמחה אירוח מושלם של 24 שעות: מגיעים בשעות הצהריים, מקבלים את החדרים, מבלים בספא, ארוחת ערב בבר של המתחם ואחרי האירוע בערב, לינה במקום, השכמה לארוחת בוקר ולקראת הצהריים עזיבה. כדי להוציא את הפרויקט אל הפועל, הצטרפה קבוצת המשקיעים 'מוריה'.
3 צפייה בגלריה
אולם האירועים בלום
אולם האירועים בלום
בילוי של 24 שעות. אולם האירועים בלום
(הדמיה: דניאל ויינבך)
"בסופו של דבר, מתחמי החתונות מספקים כיום את אותה חוויה", אמר אחד השותפים. "מי יותר טוב ומי פחות טוב, אבל למעשה החוויה היא די דומה. פה הלכנו למשהו שונה בתכלית, חוויה אחרת, בילוי של 24 שעות".
המתחם, שתוכנן על ידי המעצב נדב בן חמו, שהיה חלק מהצוות שעיצב את אולם קאי במרכז, שנחשב למוביל בתחום, ישתרע על שטח של כ-5,000 מ"ר ברחוב חלוצי התעשייה והוא יהיה בן שלוש קומות. בקומת קרקע יהיו המשרדים, הספא ומתחם החברים.
כמו כן יהיה בקומת הקרקע חלל האירועים הראשון, THE GREEN CLUB, שמותאם ל-250 אנשים, עם מטבח פתוח ויתנהל בקונספט של מסעדה.
3 צפייה בגלריה
אולם האירועים בלום
אולם האירועים בלום
בחודש ספטמבר ייפתחו אולמות האירועים
(הדמיה: דניאל ויינבך)
בקומה השנייה יהיו שני האולמות הנוספים, THE LEAF, חלל אירועים ל-480 חוגגים והחלל השלישי, THE LIGHT, הגדול מבין השלושה שיכול להכיל עד 630 אורחים. לכל חלל אירוח יש אזור לקבלת פנים משלו, חופה חלל מרכזי לאירוח ורחבת ריקודים.
בקומה העליונה יהיו שלוש סוויטות מאובזרות ומעוצבות לבעלי השמחה ועוד 16 חדרי אירוע לבני המשפחה הקרובים וחברים. במקום יהיה גם מתחם ספא, חדרי טיפול, בריכה, לובי, מסעדה ובית כנסת, שעומד לרשות האורחים.
על התחום הקולינארי במתחם יהיה אחראי יהב זי'נו, שף קבוצת אדם וחווה, יוצא רשת ישרוטל ובעלי המקום מבטיחים קולינריה במיטבה.
פורסם לראשונה: 13:11, 19.07.22