לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית חיים בן 37 בגין תקיפה חמורה של אשתו, כולל נשיכות עד זוב דם.
2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
נשיכות עד זוב דם. אלימות במשפחה
(צילום: shutterstock)
השניים היו נשואים מזה מספר שנים והתגוררו בקרית חיים יחד עם ילדותיה של האישה.
ב־12 בספטמבר השנה, בשעות הערב, התגלע ויכוח בין האישה לבעל על רקע חשדו של הבעל שהיא בוגדת בו. בסביבות השעה 04.16 בשל הוויכוח הקודם, החל הנאשם לחבק את המתלוננת ולאחוז בגופה בחוזקה תוך שהוא שואל למה יש אנשים בבית.
"במעמד זה תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין וללא הסכמתה באופן שתפס אותה בלחייה ונשך אותה בפניה עד אשר דם ניגר מפניה, נשך אותה בשפתיה, כאשר כל אותה עת ניסתה המתלוננת להשתחרר מאחיזתו אך ללא הצלחה. בהמשך לאותן הנסיבות המשיך הנאשם לתקוף את המתלוננת ולנשוך אותה בכל חלקי גופה, בכף ידה השמאלית, במרפקה, באצבעותיה ובכתפה, תוך שאחז בגופה בחוזקה ומנע ממנה להשתחרר מאחיזתו.
"במועד זה נטלה המתלוננת מכשיר סלולארי לחצה כל לחצן המצוקה והתקשרה למשטרה. בהמשך למתואר ובאותן הנסיבות, כאשר המתלוננת שכבה על הבטן במיטה משך הנאשם את המתלוננת משיער ראשה לכיוונו, רכן מעליה עם גופו והחל לנשוך אותה בראשה ולתלוש את שיערות ראשה באמצעות פיו, נכתב באישום.
"המתלוננת ניסתה להשתחרר מאחיזתו אך ללא הצלחה, עד אשר הגיעו שוטרים לדירה ומשכו את הנאשם, אשר רכן מעל המתלוננת, וכל זאת כאשר הקטינות נמצאות בדירה".
כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו למתלוננת חבלות של ממש בכל חלקי גופה והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם, שם אושפזה משך 3 ימים. בגין מעשה זה מיוחסת לנאשם עבירה של תקיפה הגורמת לחבלה ממש בן זוג.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
האישה הזעיקה את המשטרה
(צילום: נחום סגל)

ב-26 באוגוסט השנה, בשעה 4.16 לפנות בוקר, כאשר בני הזוג היו בדירה, וללא כל סיבה החל הנאשם לחשוד שיש אדם נוסף בדירה וכי המתלוננת בוגדת בו. הוא נטל סכין מטבח והחל לחפש אחר האדם הנוסף תוך שהוא מאיים לפגוע באישה. הוא החל לרדוף אחר האישה כשסכין בידו ואמר שירצח אותה.

קראו עוד:

"באותן נסיבות הגיעו לדירה מספר שוטרים והנאשם הפריע לתפקידם, השתולל, התפרע וסירב להתלוות לשוטרים, בעט בשוטרים. בשל התנהגותו נלקח הנאשם לבדיקה פסיכיאטרית. בעת הבדיקה איים הנאשם לפגוע ברופאה שבדקה אותו ואמר לה: "חכי חכי, אני יודע מי את ואני אבוא להראות לך מי אני ומה אני מסוגל".
בגין מעשים אלו מיוחסות לנאשם עבירות של איומים (2 עבירות) והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.
במקביל לכתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים בהם מפרט התובע המשטרתי, עו"ד פקד יגאל חשאי, את הראיות נגד החשוד, כולל עדות המתלוננת, המסמכים הרפואיים, עדויות השוטרים ועוד.