בית משפט השלום בחיפה האריך היום (ראשון) ביום אחד את מעצרו של תושב קרית אתא בן 49, שנעצר בחשד כי תקף את אשתו. סניגורו, עו"ד יובל זמר, טען בדיון כי מדובר בניסיון סחיטה שחוזר על עצמו כל פעם מחדש כשהאישה רוצה לעזוב והחשוד, איש אמיד, מסרב להיענות לדרישותיה הכספיות.
3 צפייה בגלריה
איש עסקים מקרית אתא נעצר בחשד לתקיפת אשתו
איש עסקים מקרית אתא נעצר בחשד לתקיפת אשתו
איש עסקים מקרית אתא נעצר בחשד לתקיפת אשתו
(צילום אילוסטרציה: canva)
בבקשת המעצר טענה המשטרה כי החשוד תקף את בת הזוג שלו ואיים עליה. היא ייחסה לו עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש בן זוג ואיומים וביקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים.

3 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
יש עדות נוספת שתומכת בגרסת האישה
(צילום: shutterstock)

במהלך הדיון טען סניגורו של החשוד, עו"ד יובל זמר כי יש סכסוך בין החשוד לאשתו על רקע כספי, זו לא הפעם הראשונה שתלונה כזו מוגשת ובעבר תלונות דומות נסגרו. כן ציין עו"ד זמר כי לפני שבועיים האישה הגישה תלונה על כך שהחשוד חטף את הטלפון שלה, הוא הורחק ממנה ושמר על התנאים.

קראו עוד:

לדבריו, אין לחשוד עבר פלילי. בדברי הסיכום ציין עו"ד זמר: "לא כל פעם שגברת מתלוננת, גבר צריך למצוא עצמו במעצר. מדברים על אדם, לא ילד, יליד 1975, נושק ל-50 , אין לו הרשעות קודמות. כל התלונות שהגישה בעבר נסגרו למעט תלונה מלפני שבועיים שלא הספיקה לסגור.

3 צפייה בגלריה
הסנגור יובל זמר
הסנגור יובל זמר
הסניגור יובל זמר
(צילום: פרטי)

"יש פה מערכת יחסים למשך כ-20 שנה. הגברת הזאת כל פעם צץ לה איזשהו רעיון לפרידה והיא רוצה להחתים אותו על מסמך. הוא אדם אמיד, בעל אמצעים והיא רוצה לסחוט כסף. היא רוצה שהוא יחתום על חלק מהעסק שלו והוא לא רוצה לחתום. הוא גם לא רוצה להיפרד. כל פעם יש תלונה על אלימות. כל פעם התיק נסגר", ציין הסניגור וביקש לשחרר את החשוד בערבות.
השופט אחסאן חלבי ציין בהחלטתו כי בנוסף לגרסת המתלוננת וגרסת החשוד, יש עדות נוספת שתומכת בגרסת האישה, "אולם עוד רחוקה הדרך מלקבוע כי מדובר בבסיס ראייתי בעוצמה גבוהה. מכל מקום, די בראיות שנאספו עד כה כדי לבסס חשד סביר", קבע השופט והאריך את מעצר החשוד ב-24 שעות.
פורסם לראשונה: 17:46, 22.09.24