לקוחות רבים ברחבי הארץ, כולל בקריות, מנסים בימים אלו להגיש תביעות נגד חברת 'אמריקן לייזר' שנקלעה לחובות כבדים והוצא לבקשתה צו עיכוב הליכים. בשל הצו הזה אי אפשר להגיש בינתיים תביעות נגד החברה כאשר במקביל, במקומות בהם עדיין הסניפים עובדים, נדרשים הלקוחות לשלם 100 שקלים מעבר למה ששילמו מראש עבר כל טיפול.
2 צפייה בגלריה
הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר
(צילום: shutterstock)
ל', תושב קרית ביאליק, הוא מנפגעי אמריקן לייזר, ששילם אלפי שקלים עבור שירותי הסרת שיער לאחר שיחת ייעוץ שערך בסניף אמריקן לייזר בקריון, בקרית ביאליק.
בתביעה שהגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות כתב התובע: "שילמתי מראש עבור טיפולי הסרת שיער בחברת אמריקן לייזר. עכשיו אף אחד לא עונה, לא נותנים שירות, הסניף שלהם סגור ולא מחזירים כסף".
התובע שילם סכום של 3,382 שקל בהתאם לתוכנית שגיבשו עבורו בסניף, לאחר ייעוץ שקיבל. את החוזה מול החברה הוא חתם בחודש מרץ, אך עד כה קיבל רק מקצת מהטיפולים שהתחייבו שיעבור.

2 צפייה בגלריה
הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר
(צילום: shutterstock)

יצוין, כי לבקשת הרשת אמריקן לייזר הוצא לאחרונה צו עיכוב הליכים ומונו מנהלי הסדר לאחר שצברה חובות של כ-110 מיליון שקל. בסוף שבוע שעבר נערך דיון בבית משפט המחוזי במרכז לאחר שאחת הלקוחות טענה שלא חוקי לגבות ממנה עוד 100 שקלים לטיפול לאחר ששילמה מראש עבור כל הטיפולים.

קראו עוד:

בהתאם להוראת בית המשפט, מנהלי ההסדר שמונו לרשת הגישו את תגובתם לבקשת הלקוחה, וציינו כי "במצב הדברים בו מצויה החברה כעת, החברה נדרשת למקור הכנסה מינימלי לכל טיפול על מנת שתתאפשר הפעלתה במסגרת עיכוב ההליכים באופן מאוזן. תשלום הסכום של 100 שקל מהווה למעשה כיסוי להוצאה הישירה הכרוכה בכל טיפול".