לפני פחות מחודש ביקשנו מריקי קיטרו, מתקשרת, יועצת, מורה לחיים MENTOR ומאמנת אישית לתת לנו את תחזיותיה לשנה הקרובה, כולל התייחסות למה יקרה בצפון בתקופה הקרובה. תחזיותיה, בהן מלחמה כוללת בצפון, תוצאות בחירות בארץ ועוד עוררו גל של תגובות מצד גולשים, כאשר חלקם האשימו את קיטרו כי היא מנבאת לפי הדעות הפוליטיות שלה, במיוחד לאור התחזית שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יפסיד בבחירות ויירד מהארץ עם בני משפחתו.
4 צפייה בגלריה
ריקי קיטרו
ריקי קיטרו
ריקי קיטרו
(צילום: ליה יפה)
לפחות בתחום אחד, המלחמה בצפון, התחזית של קיטרו די התממשה. וכך היא אמרה באותו ראיון נרחב: "אני כבר ניבאתי מלחמת לבנון שלישית ואינתיפאדה שלישית, כך שבהחלט אני רואה מלחמה כוללת בצפון. כל המנהיגים שלהם יחוסלו, נסראללה וגם ראש ממשלת איראן וגם סינואר, שיפגע בידי אנשים שלו. אותו דבר יקרה עם פוטין.

4 צפייה בגלריה
חיסול חסן נסראללה
חיסול חסן נסראללה
חיסול חסן נסראללה
(צילום: canva, AP)

"אם אחזור לצפון, שם כאילו המלחמה על אש נמוכה. בתוך שלושה חודשים, כאשר תסתיים המלחמה בדרום, תחל מלחמה גדולה בצפון, כולל עם לבנון, איראן, סוריה, עיראק, החותים. לא יהיה שקט, תהיה מלחמה כולל שיזרקו נשק כימי.
"מה שכן, כל אלו שתקפו אותנו חטפו אסונות. תראה מה קורה אצל החותים. המלחמה רק תחריף. מתי תושבים הצפון יחזרו? אני חושב שיחזרו בסביבות דצמבר. ויחזרו. תחילה אמרו שתושבי מנרה לא ירצו לחזור, אני אמרתי יחזרו והנה הודיעו כי יחזרו".
לעדכונים שוטפים והתראות פיקוד העורף בחיפה והקריות הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו.

4 צפייה בגלריה
ריקי קיטרו מדיום מתקשרת
ריקי קיטרו מדיום מתקשרת
"ראיתי כדור אש ענק מתפוצץ". ריקי קיטרו
(צילום: מתוך הפייסבוק)

אז בתוך שלושה חודשים פרצה מלחמה גדולה בצפון, נסראללה עם כל צמרת חיזבאללה חוסלו, סינואר מנותק קשר, תוקפים את ישראל מכל החזירות ואסונות אכן פוקדים את השכנים שלנו.
בסוף שבוע שעבר, בשיחת עדכון בין אלוף פיקוד הצפון, אורי גורדין לבין ראשי הישובים בקו העימות ההערכה הייתה שעד לדצמבר המפונים מהצפון יחזר לבתיהם. כך שברוב התחזיות שלה, מול מה שיקרה בצפון, קיטרו פגעה בול.

4 צפייה בגלריה
תקיפות חיל האוויר בדרום לבנון
תקיפות חיל האוויר בדרום לבנון
תקיפות חיל האוויר בדרום לבנון
(צילום: מתוך הפייסבוק, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

אינתיפאדה נוספת


אתמול, בצאת השבת, אמרה קיטרו שקיבלה מסרים חדשים על מה שעתיד לקרות במדינה ושיתפה את עוקביה. "צה"ל צפוי להיכנס רגלית ללבנון", אמרה קיטרו.

קראו עוד:

"מצד אחד זו אזהרה חמורה לכולנו. זה לא יהיה קל, זה יהיה מאוד קשה ומסוכן. מלחמת לבנון השלישית. כמו כן צפויה אינתיפאדה נוספת. אנחנו צריכים להיות זהירים מפיגועים פנימיים, כל הנושא של ניסיונות פגיעה בדריסה, בסכינאות, יריות, בתרמילי נפץ. אזהרות מאוד קשות. אזהרות בעזה, ברפיח, בטול כרם, בשומרון, בחברון, בשכם בירושלים ובתל אביב.

יותר מדי אופוריה


"קודם ראיתי כדור אש ענק מתפוצץ, אני עדיין לא יודעת מה זה. אבל כמו שהדברים מגיעים אלי אני מעבירה אותם וככה אני אמשיך להעביר אותם, כי זה התפקיד שלי".
מה יקרה בצפון אחרי חיסול נסראללה?
קיטרו: "יימשך גל החיסולים. גם חמינאי וגם עוד מנהיגים בעולם, לאו דווקא קשורים לישראל. נשיאים וראשי מדינות ומלכים.
"בלבנון, יימשכו החיסולים אבל צפויה מתקפה גדולה אלינו מכל עבר, מהחות'ים ועד עיראק. גם יהיו חדירות מירדן, שגם היא תחטוף ויהיה שם אי שקט.
"אני רואה פלישה של ישראל לדרום לבנון, אבל מנהרות מאוד מסוכנות לתוך הארץ. הפחד הגדול הוא מניסיונות פיגוע, רואה פיגועים בתל אביב, בירושלים, ביהודה ושומרון. יש תמונות מרהיבות ממה שצה"ל עשה בתקופה האחרונה, אבל הצד השני לא נגמר. יש יותר מדי אופוריה, צריכיים להיזהר".
למרות ההצלחות בתקופה האחרונה, את עדיין רואה את נתניהו נופל בבחירות?
קיטרו: "בהחלט, עדיין רואה את זה קורה".
פורסם לראשונה: 13:43, 29.09.24