נוסע, תושב קרית ביאליק בן 89, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה בסך 20 אלף שקל נגד חברת סופרבוס, מפעילת המטרונית, בטענה שנפצע במהלך נסיעה והחברה מסרבת לפצות אותו.
2 צפייה בגלריה
מטרונית סופרבוס
מטרונית סופרבוס
מטרונית סופרבוס
(צילום ארכיון: נחום סגל)
מהתביעה עולה, כי ב־2 ביולי 2023 הוא עלה למטרונית בתחנת זבולון בקרית ביאליק. "הנהג האיץ את האוטו לפני שמצאתי מקום ישיבה. נפלתי ונפצעתי בידיים. אם הנוסעים לא היו עוצרים אותי, הייתי נפגע בראש והנזק היה חמור מאוד".
לדברי התובע, הוא עבר דרך ייסורים עד שפונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. לדבריו, הוא נדרש לשלם עבור האמבולנס למרות שהתאונה, לטענתו, נגמרה כתוצאה מרשלנות הנהג. "כשנחבלתי ביקשתי עזרה ראשונה אבל לא הייתה לו כל עזרה. הוא נתן לי נייר טואלט. הוא הוריד אותי במרכזית המפרץ ואמר לי שיזמין אמבולנס, עזב אותי והמשיך בנהיגה. הייתי מלוכלך בדם ולא ידעתי מה לעשות". לדבריו, עובדת במודיעין ריחמה עליו ולבסוף הזמינו עבורו אמבולנס.

2 צפייה בגלריה
מטרונית של חברת סופרבוס
מטרונית של חברת סופרבוס
"הנהג האיץ את האוטו לפני שמצאתי מקום ישיבה". מטרונית
(צילום ארכיון: מיכל ראובן)

התובע דרש שחברת סופרבוס תכסה את העלויות, אבל לדבריו לא קיבל כל מענה. הוא מבקש שבית המשפט יחייב את סופרבוס למסור את שם הנהג כדי שיצטרף אותו לתביעה, "כאחראי לתאונה בה נפצעתי ואשר גרמה לי סבל קשה ומיותר". בנוסף מבקש התושב פיצוי בסך 20 אלף שקל. טרם הוגש כתב הגנה.

קראו עוד:

מסופרבוס נמסר: "הנושא נדון בימים אלה בבית משפט לתביעות קטנות. אנחנו מאחלים לתובע החלמה מהירה".