תושב קרית את הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה על סך 7,000 שקל נגד חברת יישראייר בטענה שטיסה שהוזמנה משדה התעופה בחיפה המריאה לבסוף מנתב"ג.
2 צפייה בגלריה
מטוס ישראייר
מטוס ישראייר
מטוס ישראייר
(צילום: shutterstock)
מכתב התביעה עולה כי התובע הזמין ארבעה כרטיסי טיסה, עבור שני מבוגרים ושני ילדים, ללרנקה שבקפריסין מחברת ישראייר, באמצעות חברת איסתא. לטענת התובע הוא שילם כ-280 דולר יותר לכל כרטיס כיון שהטיסה יצאה משדה התעופה בחיפה ולא מנתב"ג. "שדה התעופה בחיפה נמצא קרוב לביתי וכך רציתי לחסוך ולמנוע נסיעה ארוכה לנתב"ג והמתנה ארוכה בתורים הארוכים עם שני ילדנו הקטנים" כתב התובע.
הטיסה אמורה הייתה לצאת לדרך בתאריך 18 לאוגוסט 2023, בשעה 15.30. בעת שהתובע היה בדרך לשדה התעופה, הוא קיבל שיחה מחברת איסתא שהטיסה תתאחר ותצא בשעה 20.30. התובע ביקש לקבל את הודעת הדחייה בכתב וכעבור 30 דקות אכן קיבל במייל הודעה כי הטיסה תצא באיחור.
"תוך כדי השיחה אני פותחת את הכרטיסים שנשלחו ולתדהמתי גיליתי כי הוציאו כרטיסים חדשים לגמרי רק עבור טיסת ההלוך ושם רשום שהיציאה היא משדה התעופה בן גוריון. שאלתי את הנציגה והיא הופתעה ולא ידעה במה מדובר. נאמר לי ממנה כי יש עיכוב בטיסה ולא שהיציאה שונתה לנמל תעופה בן גוריון. הנציגה אמרה שבודקת את העניין ותחזור אליי".

2 צפייה בגלריה
נתב"ג
נתב"ג
ההמראה שונתה לשדה התעופה בן גוריון
(צילום: shutterstock)

לדברי התובע, הוא פנה גם לישראייר שם נאמר לו שכיוון שהוא רכש את כרטיסי הטיסה דרך איסתא, אין הם יכולים לסייע. "אף אחד לא ידע להגיד לי ולהסביר לי מה לעשות. רק לאחר שעה חזרה אלי הנציגה ואמרה לי שאין מה לעשות ושאני צריך להגיע לנתב"ג.

קראו עוד:

"לבסוף נאלצתי לנסוע עם ילדיי הקטנים ברכבת כי לא יכולתי להגיע ברכב כיוון שטיסת החזור עדיין היתה לנמל התעופה בחיפה. בנוסף לכל זה היה עיכוב של שעתיים בטיסה של חברת התעופה TUS, רק בשעה 1.00 בלילה הגעתי למלון עם שני ילדים שהקטן בן שנתיים, מותשים ועייפים".
לטענת התובע הוא פנה לחברת ישראייר עם פרטי המקרה אך לא קיבל תגובה.
טרם הוגש כתב הגנה.
מישראייר לא נמסרה תגובה.