חברת "הוט" המשיכה לגבות במשך יותר משנה תשלום חודשי בגין שירותי אינטרנט מתושב קרית מוצקין שהודיע על ניתוק מהשירות ואף החזיר לחברה את הציוד ועבר דירה. התושב הגיש לבית משפט לתביעות קטנות בקריות תביעה נגד הוט על סך כ-16 אלף שקל.
1 צפייה בגלריה
טלוויזיה
טלוויזיה
מלוא הציוד הוחזר לחברה
(צילום: shutterstock)
מהתביעה עולה כי התובע שילם להוט עבור חבילת אינטרנט סכום של 99 שקל בחודש. בחודש ינואר 2023 התובע התנתק מהשירות וביקש לבטל אתה עסקה המתמשכת מולה. בתאריך 21 בינואר נותק בפועל המנוי לחלוטין ואף הוחזר מלוא ציוד החברה, ישירות למרכז השירות.
"דא עקא, ולהפתעתו הרבה, נוכח התובע לגלות כי מדי חודש בחודשו חברת ייהוטנטיי - היא הנתבעת בהליך דנן משתמשת בפרטי כרטיס האשראי שלו ללא כל רשות או אישור לכך, ומחייבת את כרטיס האשראי שלו בניגוד תקיף להוראות הדין, בסכומים משמעותיים", נכתב בתביעה. בתביעה גם מפורטים התשלומים שנגבו בין חודש פברואר 2023 ועד חודש אפריל 2024: 99 שקל מדי חודש.
"לא זו בלבד שהתובעים החזיר לנתבעת את מלוא הציוד כבר בתחילת 2023, כל מאמציו להפסיק את חיובי היתר עלו בתוהו - וכל פניותיו למוקד פניות הציבור של הנתבעת העלו חרס. כך, למשל, בתאריכים 29.08.2023 ו 20.09.2023 - וכשגילה התובע על המחדל של הנתבעת ועל כך שממשיכים לרדת תשלומים מכרטיס האשראי שלו, פנה התובע לנתבעת דרך דוא"ל פניות הציבור מספר פעמים.

קראו עוד:

הנתבעת כך נטען בתביעה, התעלמה לחלוטין מפניותיו ועד למועד כתיבת שורות אלה לא התקבלה ממנה כל תשובה ו/או טיפול בעניין. הנתבעת ממשיכה לחייב את כרטיס האשראי של התובע, מדי חודש בגסות ובקלות בלתי נתפסת, ובהתעלמות מוחלטת מהוראות הדין", נטען בתביעה.
התובע ציין עוד: "החיובים שפורטו לעיל, אותם הנתבעת ביצעה תוך הפרת זכויות התובע ורמיסתן ברגל גסה, בוצעו בתקופה שבה כלל לא היה ברשות התובע הציוד הבסיסי לצרוך את שירותי האינטרנט של הנתבעת, ואף לאחר שהתובע כבר לא מתגורר באותה דירה".
התובע מבקש שבית המשפט יחייב את החברה להפסיק את החיובים ולהחזיר לו את התשלומים שבוצעו לדבריו שלא כדין ולפצות אותו בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו ובגין הפגיעה בפרטיות על סך כ-16 אלף שקל. טרם הוגש כתב הגנה.