תושבים בקרית ביאליק מתלוננים על גבר בשנות ה-40 לחייו, המסתובב במקומות ציבוריים בעיר כשהוא לבוש בלבוש מלא, אך איבר מינו בחוץ, והוא הולך אחרי נשים ונערות צעירות, מטריד ומפחיד אותם.
2 צפייה בגלריה
התערטלות במקומות ציבוריים, פארק סביון
התערטלות במקומות ציבוריים, פארק סביון
התערטלות במקומות ציבוריים, פארק סביון
(צילום: canva, עיריית קרית ביאליק)
ס' תושבת העיר סיפרה: "מדובר בבחור שאני מכירה כבר כמעט שנתיים, הוא הולך במקומות ופארקים ציבוריים כשהוא כולו לבוש, אבל איבר המין שלו בחוץ. נתקלתי בו באחת הפעמים מתחבא מאחורי בניין בזווית העין כשאיבר מינו בחוץ, וניסיתי להתרחק, אבל הוא התקרב אלי וממש רדף אחרי, חברה הגיעה לעזור לי והוא נעלם. אני לא היחידה שהוטרדתי, הוא עושה זאת גם לנשים צעירות ואפילו נערות צעירות".
עדות של תושבת נוספת, צ': "אותו הבחור ככל הנראה מסתובב גם במרכז סביניה, הוא היה ליד גדר של בית ספר יסודי ונגע בעצמו ובאיבר מינו.
"תושבת אחרת הזמינה לו ניידת שהגיעה למקום ועצרה אותו. למרות שנעצר, ולמרות שהוגשה תלונה הוא שוחרר עם צו הרחקה מגן סביון למשך חודש ימים. זה לא באמת עזר, עובדה שהוא מסתובב וממשיך להטריד".

2 צפייה בגלריה
בית הספר הבונים
בית הספר הבונים
הגבר נראה עושה את צרכיו סמוך לבית הספר הבונים
(צילום: עיריית קרית ביאליק)

ד' סיפרה: "הוא גם עושה את צרכיו באמצע היום כשהוא חושף את איברו, באחת הפעמים שזה קרה בסמוך לבית הספר הבונים הגיע לשם פקח של העירייה שגירש אותו משם".

קראו עוד:

"החופש הגדול בפתח, זו סכנה ממשית, לא צריך לחכות שיקרה אסון נעשו פניות למשטרה, הם מכירים את הבן אדם וראוי שהנושא יטופל במיידית", הזהירה תושבת העיר.
מעיריית קריית ביאליק נמסר: "ראש העיר מטפל בנושא מול משטרת ישראל".