קריאות לא לקנות ברשת סלאח דבאח ובניו בשל פייק ניוז שקרי שמסתובב ברשתות החברתיות. כמו בעת מבצע 'שומר חומות', גם בימים אלו של מבצע חרבות ברזל, מנצלים גורמים שונים, בהם אינטרסנטים, את המצב כדי להפיץ פייק ניוז נגד רשת המזון סלאח דבאח ובניו.
2 צפייה בגלריה
סאלח דבאח סניף עין המפרץ
סאלח דבאח סניף עין המפרץ
סאלח דבאח סניף עין המפרץ
(צילום: אלעד גרשגורן)
יצוין, כי כבר בעת שומר חומות הועלו לרשת ציטוטים שייוחסו לכאורה לאחד מבעלי הרשת, "סמיר דבאח", שאומר: "כשזה ייגמר, היהודים הכלבים שוב יעמדו בתור בחנויות שלנו לקנות בשר. לא דואג". ברשת ציינו כי הציטוטים שקריים ושהם לא מכירים אדם העונה לשם 'סמיר דבאח'. לפני שומר חומות נקטו גורמים שונים באותה שיטה כדי לפגוע ברשת מזון ערבית אחרת, רשת פייסל, תוך ייחוס ציטוטים שקריים לבכירים ברשת.
מאז תחילת מבצע חרבות ברזל שוב צצו צילומי מסך עם אותו ציטוט של "סמיר דבאח", מתוך כוונה לפגוע ברשת. הציטוט הופץ שוב ושוב תוך ניצול האווירה הכללית בארץ מאז תחילת המלחמה בצפון. ברשת ציינו השבוע פעם נוספת שאין בין בעלי הרשת אדם בשם "סמיר דבאח" וכי מדובר בפייק ניוז מטרתו אחת, לפגוע ברשת.

2 צפייה בגלריה
הפייק שרץ ברשתות
הפייק שרץ ברשתות
הפייק שרץ ברשתות
(צילום מסך)

לואי עומרי, סמנכ"ל השיווק של רשת סאלח דבאח ובניו, הביע את שאט נפשו והדגיש: "זה קשקוש מוחלט. הרשת משרתת את כולם ואנחנו תמיד פועלים בדו קיום. הרשת מספקת שירותים חינויים כרגע. אנחנו עושים ככל שביכולתנו על מנת לתרום ואנחנו תורמים על חשבוננו לעמותות וארגונים הפועלים למען הציבור הישראלי, במיוחד לאלה שנפגעים מהאירועים האחרונים ומהמלחמה הקיימת.

קראו עוד:

"זה בדיוק אותו פייק ניוז מלפני שנתיים בשומר חומות. עשו צילום מסך לאותו פייק ניוז ומפיצים ברשתות. כבר אז יצאנו בהצהרה שזה שקר, לא אמיתי ולא נכון. אנחנו מגנים ומקווים לימים טובים ושקטים שיגיעו לכולנו ולמדינת ישראל".
פורסם לראשונה: 20:19, 15.10.23