תושב קרית ים בן 28 נעצר ביום שישי האחרון בחשד שניסה להצית את מועדון ה'בוגרשוב' ברחוב האצטדיון בקרית חיים. אמש (שבת) האריכה שופטת בית משפט השלום את מעצרו ביומיים.
2 צפייה בגלריה
הצתת מועדון הבוגרשוב לפני כשנה וחצי
הצתת מועדון הבוגרשוב לפני כשנה וחצי
הצתת מועדון הבוגרשוב לפני כשנה וחצי
(צילום: כיבוי אש זבולון)
החשוד נעצר ביום שישי האחרון בשעת אחר הצהריים בחשד כי ניסה להצית את מועדון הבוגרשוב בקרית חיים וכן, הפר מעצר בית בו היה נתון במסגרת תיק אחר. בדיון בהארכת מעצרו של החשוד שנערך אמש (שבת) בבית משפט השלום בחיפה, טען בא כוחו של החשוד, עו"ד אביעד חייט, כי למעשה לא הייתה כל הצתה בפועל.
"החשוד מצוי בתנאי מעצר חלקי כאשר מותר לו לצאת למקום העבודה שנמצא בסמוך למקום שנמצא בו, מותר לו עד לשעה 14.00 הוא טוען שהוא איחר טיפה בעבודה והלך ברגל. הוא הסביר שלא היה לו מספיק כסף לחזור הביתה והוא התחיל לחזור ברגל, הוא עדיין עם בגדי העבודה", אמר חייט.
2 צפייה בגלריה
"הצעיר היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון"
"הצעיר היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון"
"הצעיר היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון"
(צילום: כיבוי אש זבולון)
לשאלתו השיב נציג המשטרה, רס"מ אכרם חיר אלדין, כי יש בידם עדות של אדם שראה את המתרחש. כמו כן טען שעדיין לא ברור להם המניע של החשוד לנסות להצית את המועדון או מה הביא אותו לכך. "החקירה בתחילתה, אנו בודקים את כל הכיוונים", אמר אלדין.
לדברי בא כוחו, הצעיר היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. "בסיור שערכתי במועדון הבוגרשוב לא ראיתי בשום נזק ושום סממן שעלול להוכיח שהתרחש איזה אירוע אפילו לא ניסיון", אמר. "בנוסף מצופה מהיחידה מהחוקרת שמחזיקה אדם במעצר לצפות במצלמות האבטחה וזה יכול להכריע לכאן או לכאן, לתחנת זבולון היה עצור אחד ואני לא מבין למה זה לא נעשה".
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים על מנת להשלים את החקירה. עם זאת השופטת נסרין עדוי-ח'דר האריכה את מעצרו ביומיים. "שוכנעתי, במקרה שלפניי כי קיים חשש לשיבוש הליכי המשפט וכן נשקפת מהמשיב מסוכנות", כתבה.
יצוין, כי לפני כשנה וחצי, בחודש אוקטובר 2019, פרצה שריפה במועדון ה'בוגרשוב' ונזק נגרם למבנה. חוקר דליקות של כיבוי אש קבע כי ככל הנראה מדובר בהצתה.
פורסם לראשונה: 14:07, 18.04.21