מעצבת פנים מקרית אתא הגישה לבית משפט השלום בקריות תביעה על סך 40 אלף שקל נגד חברה יזמית מנהריה, שלטענתה לא שילמה לה עבור עבודות שביצעה בפרויקט בנייה בקרית אתא.
1 צפייה בגלריה
אדריכל
אדריכל
המעצבת תובעת לקבל את גם פיצוי בגין עוגמת נפש
(אילוסטרציה. צילום: freepik)
מכתב התביעה עולה, כי בספטמבר 2019 חתמה החברה הסכם עם המעצבת עבור שירותי עיצוב פנים לדיירי הפרויקט. בהסכם נקבעו תמחורים ברורים ומפורשים, אופן התשלום והגבייה, לרבות תנאי תשלום. בהסכם נקבע כי התשלום ייתבע באמצעות החברה, והמעצבת לא תגבה מהדיירים את התשלום עבור העבודות שביצעה עבורם. סוכם בין הצדדים כמה תקבל המעצבת עבור כל שינוי שהדיירים יבצעו, בעקבות המלצות שלה.
בתביעה טוענת המעצבת שהיא עמלה רבות לעמוד בדרישות השונות של הדיירים ושל היזמים, תוך מפגשים בשטח, פגישות עם ספקים, הכנת תוכניות מפורטות ועוד. בסופו של דבר, הגישה חשבונית על סך כ-32 אלף שקל עבור העבודות שביצעה, ועד אפריל 2020 הייתה החברה היזמית אמורה לשלם לה. עוד טענה כי החברה היזמית הוסיפה חטא על פשע וגם השתמשה בעבודות שלה בפרויקטים אחרים שלה, ללא הסכמתה וללא ידיעתה, בין השאר בהדמיות שהכינה.
לטענתה, כל פניותיה לקבל את התשלומים שמגיעים לה לא נענו, עד שכעבור מספר חודשים קיבלה מענה כי היא תקבל תשלום, תוך קיזוז הכספים שקיבלה מהדיירים באופן ישיר. התובעת טענה כי ניסתה להימנע מהגשת תביעה, שהגישה הצעות פשרה בנוגע לסכום שמגיע לה, אבל עד להגשת התביעה, לא קיבלה אגורה מאותה חברה קבלנית.
המעצבת תובעת לקבל את מלוא שכר הטרחה, תשלום בגין שימוש בעבודות שלה בפרויקטים אחרים ופיצוי בגין עוגמת נפש, בסך הכל כ-40 אלף שקל.
טרם הוגש כתב הגנה.