תושב קרית מוצקין (32) ותושב טמרה (28) נתפסו כאשר ברשותם נמצא אקדח וכן מטען חבלה שהוצמד מתחת לרכבם. לטענת החשודים הם הופתע מכך שיש מטען מתחת לרכב. עם זאת הם נעצרו וביום שני הוארך מעצרם בפעם הרביעית.
1 צפייה בגלריה
מטען חבלה
מטען חבלה
מטען חבלה
(צילום המחשה: shutterstock)
"מרשי כולו נזעק בהיסטריה על כך שמטען חבלה היה מצוי מתחת לרכב ועלול היה לפגוע בו", אמרה באת כוחו של אחד החשודים.
לפני כשבוע, במסגרת פעילות יזומה שערכו בלשי תחנת זבולון, עצרו הבלשים את רכבם של החשודים לבדיקה כאשר בחיפוש נתפסו בו אקדח טעון ומטען חבלה מאולתר, שהיה מוצמד בתחתית הרכב. המטען טופל על ידי חבלן והנשק הועבר למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
בתוך כך, החשודים, תושב קרית מוצקין בן 32 ותושב טמרה בן 28 נעצרו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל״פ) של מרחב אשר. במהלך החקירה שמרו השניים על זכות השתיקה וביום למחרת ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בקריות בחשד לביצוע עבירות של נשיאת נשק שלא כחוק וקשירת קשר לביצוע פשע.
קראו גם >>>
במהלך הדיון ביקש בא כוחו של אחד החשודים לדעת היכן נמצא מטען החבלה. "מרשי אתמול הופתע, התקשר אלי מיד כאשר נתנו לו להתייעץ עמי, כולו נזעק בהיסטריה על כך שמטען חבלה היה מצוי מתחת לרכב ועלול היה לפגוע בו ובאחר", טענה באת כוחו של אחד החשודים: "ככל שמטען החבלה נועד לפגוע באחר ובטעות גם במרשי ששהה ברכב, למה לייחס לו על כך עבירה?".
בית המשפט האריך את מעצרם בפעם הראשונה בארבעה ימים. "באשר למודעותו של החשוד, ביחס למטען חבלה שהוצמד לרכב ואי ידיעתו באשר לנסיבה זו, הרי שהחשוד שומר על זכות השתיקה וזו זכותו ואולם טענה זו אף היא צריכה להתברר ולהיחקר", כתבה. ביום שני האחרון כאמור, הוארך מעצרם בפעם רביעית.