מנהלת מעון בקריות הגישה בבית משפט השלום בקריות בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת נגד אם של אחד הילדים בגן. לטענתה, בשעה שהגיעה האם לקחת את בנה מהגן, היא ביקשה ממנה לעטות מסכה. בתגובה, תקפה אותה האם וגרמה לה לחבלות. "מאז התקיפה אני לא ישנה", כתבה.
1 צפייה בגלריה
נשים רבות
נשים רבות
"הינך נדרשת לא להגיע למעון למשך שבוע"
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
המנהלת הגישה את הבקשה ביום חמישי האחרון לבית משפט השלום בקריות. על פי הנטען, בתחילת השבוע שעבר הגיעה האם בשעות אחר הצהריים לקחת את בנה הפעוט מהמעון. באותו מעמד פנתה מנהלת המעון אליה ואל אם נוספת וביקשה מהן לעטות מסכות, תוך כדי שהיא מניחה את ידה על כתפה של האם. בתגובה לכך, נטען, תקפה אותה האם בצעקות, דחפה אותה בחוזקה והדפה אותו אל הקיר.
מנהלת הגן, שנחבלה בראשה ובכתפיה ונזקקה לטיפול רפואי, הגישה תלונה במשטרה על המקרה. "לידיעתך, אנו דוחים על הסף כל התנהגות אלימה של הורה כלפי צוות המעון. ולפיכך מרחיקה הורה שנהג באלימות בשטח המעון", נכתב במכתב שנשלח לאם מהנהלת הגן. "בהתאם לכללים, הינך נדרשת לא להגיע למעון למשך שבוע ימים. גורם מתווך יוכל לסייע בהכנסתו ובהוצאתו של ילדך מהמעון". עוד נכתב כי בתום תקופת ההרחקה תזומן האם לשיחה עם ההנהלה על מנת להבטיח שהמקרה לא יתרחש בשנית.
בבקשה ציינה המנהלת כי היא חוששת שהאם תפגע בה שוב, ולכן היא מבקשת את הצו. "התוקפת איימה עלי בהודעות ועל הצוות שלי במקום העבודה, שישנו את הגרסאות שהן ראו אותה שהיא תוקפת אותי", כתבה. "אני חוששת שתגיע למקום עבודתי או לביתי הפרטי ותפגע בי שוב. מאז התקיפה אני לא ישנה ונוטלת כדורים לכאבים ולהרגעה".