סיפורה המרגש של מיאל עמוס בת השנה וחצי, שנכנסה ללבם של אלפים, הביא לגיוס הסכום המלא בתוך חמישה ימים. יותר מ-2.5 מיליון שקל נתרמו להצלתה של התינוקת מקרית שמואל, שנולדה עם תסמונת הזדקנות מואצת. הסכום מיועד לצורך טיפול מיוחד בשיקגו, והוא גויס על ידי 17,315 תורמים. כמה מאות פעילים הדהדו את סיפורה המרגש של התינוקת ברשתות החברתיות, ובעזרת פעילותם הנמרצת נחצה סף היעד.
4 צפייה בגלריה
עדי עמוס, אמא של התינוקת מיאל
עדי עמוס, אמא של התינוקת מיאל
עדי עמוס, אמא של התינוקת מיאל
(צילום: פרטי)
"כולם בתחושת ניצחון, אבל אני מבינה שעכשיו אנחנו רק מתחילים את הדרך", אמרה השבוע עדי עמוס, אמה של מיאל. "כשהגענו לסכום התרגשתי עד דמעות, זה היה תהליך עוצמתי וכל כך הרבה אנשים טובים ליוו אותנו בדרך.
"חיכינו לרגע כל כך הרבה זמן, אבל כרגע תאריך הנסיעה נדחה כי מצבה של מיאל קצת החמיר בשבוע האחרון, וצריך לחזק אותה. הנסיעה אמורה להיות בשבוע הבא, אנחנו מחכים להחלטת הרופא, ואנחנו עוד נחזור לארץ עם ילדה בריאה שיהיה הרבה סיקור סביבה".

4 צפייה בגלריה
הפרשת חלה, מיאל עמוס
הפרשת חלה, מיאל עמוס
הפרשת חלה כדי להודות לכל המלאכיות שהתגייסו לעזרת מיאל
(צילום: פרטי)

קמפיין הגיוס התקשה להמריא ביומו הראשון, אבל אז המגמה התהפכה והסכום נאסף במהירות שהפתיעה את כולם. "רצנו כמו מטורפים ברשת בכל דרך שיכולנו לחשוב עליה", אומרת עדי.
"חשבנו באופן יצירתי, התקשרנו לחברים, למפורסמים, לטיקטוקרים. הגענו לנטע אלחמינסטר, נטלי דדון, יובל המבולבל, מיכל הקטנה ושר פיטנס, והם שיתפו את הסרטון באינסטגרם ובדפי הפייסבוק שלהם. נטלי דדון התקשרה אלי נרגשת ואמרה שהיא מעלה תמונה של מיאל לבד, ובאמת הגענו לחשיפות מטורפות.

4 צפייה בגלריה
הפרשת חלה, מיאל עמוס
הפרשת חלה, מיאל עמוס
"הגיעו כ-160 נשים שמרגישות כמונו". עדי בהפרשת חלה, השבוע
(צילום: םרטי)

"לא רציתי להפיץ סרטון קורע לב, רציתי לשדר את הגישה שלנו ואת התמימות שיש במיאל, הפנים שלה דיברו ונגעו בלבבות ולא היה מישהו בארץ שדילג על הסרטון. גם הגיעה אלינו מישהי שעשתה סרטון ששבר את הטיק טוק עם 600 אלף צפיות, זה פשוט עף.

קראו עוד:

4 צפייה בגלריה
מיאל עמוס מקרית שמואל
מיאל עמוס מקרית שמואל
"הפנים שלה נגעו בלבבות". מיאל עמוס מקרית שמואל
(צילום: פרטי)

"כשהגיוס הושלם השבוע עשינו הפרשת חלה בקרית ים, כדי להודות לכל המלאכיות שהתגייסו לעזרת מיאל בכזאת עוצמה. הגיעו כ-160 נשים שמרגישות כמונו, שאנחנו עושים את מה שיכולתנו וכל השאר נתון בידי מי שמנהל את העולם".