חמישה ימים אחרי שנפגע קשה חל שיפור במצבו של התינוק בן חצי שנה שנשכח בסוף השבוע ברכב בקרית שמואל. "התינוק שפונה חסר הכרה לחדר המיון בבית החולים רות לילדים ברמב"ם בשבוע שעבר לאחר שנשכח ברכב - חזר להכרה מלאה, מצבו יציב ותקין", נמסר הערב (שני) מבית החולים רמב"ם.
2 צפייה בגלריה
נשכח ברכב
נשכח ברכב
נשכח ברכב
(צילום המחשה: canva)
התינוק כבן חצי שנה נפגע בסוף השבוע שעבר (חמישי) באורח קשה לאחר ששהה במשך זמן ממושך ברכב סגור ברחוב קדושי השואה בקרית שמואל. הוא סבל מסימני מכת חום: "התינוק הועבר כשהוא מונשם למחלקת טיפול נמרץ", נמסר אז מבית החולים.
כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב קדושי השואה בקרית שמואל-חיפה בעקבות דיווח על תינוק שנשכח ברכב.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לתינוק כבן חצי שנה עם סימני מכת חום, והוא פונה במצב קשה, לבית החולים רמב"ם בעיר.

2 צפייה בגלריה
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
(צילום: גיל נחושתן)

פראמדיקית במד"א, יערה קזאן וחובש רפואת חירום במד"א רון כהן, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את התינוק כשהוא מעורפל הכרה עם סימני מכת חום. הוא היה מאוד חם למגע. הענקנו לו טיפול רפואי רפואי מציל חיים שכלל קירור ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

קראו עוד:

במגן דוד אדום שבים ומזכירים לנהגים המסיעים ילדים, במיוחד בימי החופשה ובימים אלו בהם הטמפרטורות מזנקות מעלה, לעשות ככל שניתן, לסרוק את הרכב בסיום הנסיעה ולמנוע מצב של שכיחת ילדים ברכב.
פורסם לראשונה: 20:15, 29.07.24