בפגישת עבודה שהתקיימה בין הנהלת חברת 'חוצה ישראל' לעיריית קריית ים נידונו תוכניות הפיתוח העדכניות לשיפור התחבורה על כל היבטיה ברחבי העיר.
2 צפייה בגלריה
חוצה ישראל
חוצה ישראל
חוצה ישראל. שותפות טובה עם עיריית קרית ים
(צילום: חוצה ישראל ועיריית קרית ים)

בין היתר, הוצגו שני נתיבי תחבורה חדשים בצפון העיר, תוואי מטרונית חדש הכולל הגעה עד לחוף הים, הרחבת פריסת שבילי האופניים, שיפור החיבוריות לשאר הקריות ולחיפה ועוד.
בנוסף, נחנך מקטע פרויקט המטרופן אשר נמשך מפנחס ספיר, לאורך כל שדרות צה"ל ועד לבנימין אפרת.
ראש העיר דוד אבן צור: "תוכניות הפיתוח נידונות יד ביד עמנו, ולצד משרד התחבורה. זהו אתגר לא פשוט לתכנן תחבורתית עיר ותיקה, אשר יש לה צפי גידול של עשרות אלפי תושבים חדשים בעשור הקרוב. שיתוף הפעולה עם חברת חוצה ישראל הוא יוצא מן הכלל, ואנו רואים עין בעין את מטרות הפיתוח התחבורתי של קריית ים ושל כל מטרופולין המפרץ. אני בטוח שכל תוכנית בפני עצמה, וכלל הפרויקטים כמארג, יביאו לשיפור עצום באיכות החיים של תושבי העיר".

2 צפייה בגלריה
חוצה ישראל
חוצה ישראל
משפרים את איכות החיים
(צילום: חוצה ישראל ועיריית קרית ים)
קראו גם:

מנכ"ל חברת חוצה ישראל, דן שנבך: "הפגישה היום עם ראש העיר דוד אבן צור וצוותו היא תוצר של שיתוף פעולה פורה ומבורך, אשר מהווה צעד משמעותי בקידום פרויקטים תחבורתיים על ידי חוצה ישראל ברחבי קריית ים. הפרויקטים השונים יהוו מנוע צמיחה כלכלי משמעותי עבור תושבי קריית ים. הפרויקטים של המטרונית והמטרופן, ובו שביל האופניים שנחנך, ישפרו משמעותית את איכות חייהם של תושבי מטרופולין חיפה, יעודדו קיום אורח חיים בריא ויאפשרו לתושבים להגיע בקלות, ביעילות ובמהירות לכל מקום".