שלוש משפחות, מקרית מוצקין, קרית חיים וקרית טבעון, הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעות נפרדות נגד חברת נסיעות מבני ברק שעדיין לא החזירה להם את הכסף ששילמו עבור חופשה בווינה, כולל הופעה של הכנר הידוע ANDRE RIEU שבוטלה עקב המלחמה.
2 צפייה בגלריה
כרטיסי טיסה
כרטיסי טיסה
כרטיסי טיסה
(צילום: shutterstock)
מכתב התביעה עולה כי כל אחת מהזוגות הזמינו חבילות נופש, כולל טיסה ומלון לארבעה לילות, בין התאריכים 8 בנובמבר ועד 11 בנובמבר 2023. שלושת הזוגות רכשו את קופונים לחבילה דרך חברה "באלינגס וגרופון", הכסף הועבר לחברת הנסיעות וזו העבירה לידי הרוכשים את תוכנית החבילה, כרטיסי טיסה, שוברי בית מלון וכו'. בסך הכל שילם כל זוג סכום של 4,639 שקל עבור אותה חבילה.
בשל פרוץ מלחמת חרבות ברזל הפסיקו חברות התעופה דרכן היו אמורים התובעים לטוס לוינה ובחזרה, RYANAIR ו-WIZZ את טיסותיהן לארץ והנופש בוטל.

2 צפייה בגלריה
הנופש בוטל. וינה
הנופש בוטל. וינה
הנופש בוטל. וינה
(צילום: canva)

בתביעה מציינים התובעים כי חברת "באלינגס וגרופון" הפסיקה את פעילותה בחודש דצמבר 2023, אך לטענתם הכסף שלהם עבר לחברת הנסיעות ולכן היא זו שצריכה להחזיר להם את התשלום עבור החבילה שבוטלה.

קראו עוד:

כל משפחה תובעת סכום של 4,639 שקל, הסכום ששילמו עבור החבילה וצירפו לתביעה מסמכים רלוונטיים, כולל הודעת חברת הנסיעות על אישור ההזמנה ושליחת הכרטיסים והשוברים.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.