ראש העיר קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, ערך טקס קבלת פנים חגיגי לכבוד אנסטסיה גורבנקו, חניכת אגודת מכבי קריית ביאליק בשחיה וחברת נבחרת ישראל בשחיה, לאחר זכייתה בתואר אלופת אירופה.
2 צפייה בגלריה
ראש עיריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ואנסטסיה גורבנקו
ראש עיריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ואנסטסיה גורבנקו
שי ותעודת הוקרה. ראש עיריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ואנסטסיה גורבנקו
(צילום: באדיבות הערייה)
בטקס, שנערך במעמד חברי אגודת מכבי קרית ביאליק, העניק ראש העיר לאנסטסיה שי ותעודת הוקרה והביע את גאוותו על הישגיה המרשימים: "אנסטסיה היא גאווה גדולה עבור העיר קרית ביאליק ועבור כל מדינת ישראל", אמר ראש העיר.
"היא מהווה מודל לחיקוי עבור צעירים רבים, והיא מוכיחה שעם עבודה קשה, התמדה וכישרון, אפשר להגיע להישגים מדהימים".
אנסטסיה הודתה לראש העיר על התמיכה החמה: "אני נרגשת מאוד לקראת האולימפיאדה בפריז, אמרה. "אעשה כמיטב יכולתי לייצג את מדינת ישראל ואת העיר קרית ביאליק בכבוד".

קראו עוד:

אנסטסיה גורבנקו, בת 20, זכתה בפעם השלישית ברציפות במדליית זהב במשחה ל-200 מטר מעורב אישי באליפות אירופה שנערכה לפני כשבועיים בבלגרד. גורבנקו עשתה זאת עם 2:09.75 דקות.

2 צפייה בגלריה
"לא ויתרה לעצמה על כלום בחיים, וכך גם בשחייה". אנסטסיה גורבנקו
"לא ויתרה לעצמה על כלום בחיים, וכך גם בשחייה". אנסטסיה גורבנקו
במדליית זהב בפעם השלישית. אנסטסיה גורבנקו
( צילום: אורן אהרוני)

זאת מדליית הזהב השלישית ברציפות של גורבנקו במשחה זה באליפות אירופה. עכשיו כל העיניים יהיו לעבר המשחקים האולימפיים בפריז. אנסטסיה תתחרה במשחקים האולימפיים כחלק מנבחרת ישראל בשחייה.
"את יוצאת לייצג את ישראל בתקופה מאוד מאתגרת. התרגשנו מאוד מהמחווה שלך לבן כיתתך, תושב העיר, מתן אנגרסט, החטוף בעזה. אנו מייחלים לחזרתו של מתן הביתה כדי שיוכל לצפות בך נתחרה ומנצחת מביתו בקרית ביאליק. אנו מאחלים לך, אנסטסיה, הצלחה רבה באולימפיאדה!", הוסיף דוקורסקי.