עורך דין מקרית ביאליק הגיש תביעה נגד לקוחה שלו, שלא היתה מרוצה משירותיו, ופירסמה פוסט על כך. הוא תובע ממנה פיצוי בסך 190 אלף שקל. התביעה הוגשה גם נגד פייסבוק, שהינה נתבעת פורמאלית.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית פייסבוק. צילום: shutterstock)
אפליקציית פייסבוק. צילום: shutterstock)
אפליקציית פייסבוק. צילום: shutterstock)
(אפליקציית פייסבוק. צילום: shutterstock))
התביעה שהגיש לבית משפט השלום בקריות נפתחה במילים "טוב שם טוב משמן טוב". לדבריו, הלקוחה ניצלה את האינטרנט להכפיש אותו ולהלבין את פניו ברבים, תוך שהיא מטיחה בו האשמות שווא, חסרות בסיס.
הלקוחה, תושבת קרית ים, שכרה את שירותיו לייצגה בעסקה של מכירת דירה, כאשר הוא ייצג גם את הרוכשים. "אני לא ממליצה על עורך הדין... (שמו). הוא גרוע.
"נאלצתי לקחת אותו היות והיתה לי דירה שלא הצלחתי למכרה תקופה ממושכת. הוא ייצג את הקונה והערים קשיים רבים על עורך דיני. כדי שאוכל למכור את הדירה הסכמתי שייצג אותי, מחוסר ברירה. הוא התנהג אליי באופן מחפיר, קבע איתי פגישה ולא הופיע בטיעון שווא כי קבענו ליום אחר.
"הוא צרח והשפיל אותי, זרק אותי בבוטות מהמשרד. ביקשתי לקבל את הסכום שאינו נתון במחלוקת הנמצא אצלו בנאמנות, אך הוא סירב בתוקף... בושה וחרפה שעורך דין מתנהג בצורה כה מבישה ולא מכובדת".
בתגובה ענה לה עורך הדין: "אף אחד לא הכריח אותך להיות מיוצגת, ומעולם לא נהגתי בך בחוסר כבוד. העובדה היא שניסית לקבל כספים שמוחזקים אצלי בנאמנות בטרם הבשיל המועד לקבלם בהתאם להסכם.
"ומשהבשיל המועד, הועברו אליך הכספים בו ביום. צר לי מאוד שאת משתלחת תוך שאת כותבת שקרים שמהווים לשון הרע וככל שלא תסירי לאלתר את שכתבת, אפעל להגשת תביעת לשון הרע".
על כך כתבה לו הלקוחה: "אני מוכנה ללכת למכונת אמת".
פורסם לראשונה: 16:04, 31.03.20