עובד מחלקת הגינון בעיריית קרית מוצקין מצא אתמול (שני) ארנק שהכיל כרטיסי אשראי וכסף רב והחזיר אותו לבעליו. ראש העיר, חיים צורי, יעניק תעודת הוקרה לעובד המסור.
1 צפייה בגלריה
איילין ייברקאו. צילום: באדיבות עיריית קרית מוצקין
איילין ייברקאו. צילום: באדיבות עיריית קרית מוצקין
איילין ייברקאו. צילום: באדיבות עיריית קרית מוצקין
עובד העירייה, איילין ייברקאו: "מצאתי אתמול (שני) את הארנק ליד המכולת ברחוב ויצמן 61. ניקיתי את האזור וראיתי את הארנק. פתחתי וראיתי שבפנים יש כסף, כרטיסי אשראי ורשיונות.
"לרגע לא חשבתי לקחת אותו. זה 'אבדת אחיך' וחייבים להחזיר. מה שלא שייך לך אתה צריך להחזיר לבעליו, ככה חונכתי וככה אני מחנך את ילדיי. לקחתי את הארנק והעברתי אותו ליחידת הפיקוח בעירייה. אם נחזיר, מחר יחזירו לנו. כל אחד יכול לאבד משהו וכל אחד רוצה שיחזירו לו".
בעל הארנק, נאור כהן (31), מתווך דירות מקרית מוצקין: "איבדתי את הארנק אתמול והיום בבוקר גיליתי את זה כשהתארגנתי לצאת מהבית. נלחצתי כי בארנק היה כסף, ויזות, פספורט, רשיון נהיגה וגם פרטים סנטימנטליים, כגון תמונות וספר תהילים שקיבלתי מקרוב משפחה שאני קשור אליו.
"יצאתי מהבית והלכתי לחפש את הארנק בכל מקום אפשרי שהייתי בו, אבל לא מצאתי. אחרי שהתייאשתי וביטלתי את כרטיסי האשראי, והשלמתי עם אובדן הכסף והפריטים הסנטימנטליים התקשרו אליי מהפיקוח והודיעו לי שמצאו את הארנק.
"אני מודה לאיש שמצא לי את הארנק ומעריך את זה מאוד. זה מחמם את הלב שיש אנשים טובים כאלה ואני מתכוון לקנות לו מתנה".