נער בן 14 מהקריות נפצע באורח בינוני לאחר שנפל היום (ד') בשעות הצהריים מאופניים וספג פגיעת כידון בבטנו. הנער פונה על ידי מד"א לבית החולים רמב"ם. לאחר שנותח, מצבו הוגדר יציב, והוא הועבר לכירורגית ילדים.
1 צפייה בגלריה
אמבולנס | צילום אילוסטרציה: לירן תמרי
אמבולנס | צילום אילוסטרציה: לירן תמרי
אמבולנס | צילום אילוסטרציה: לירן תמרי
שני ילדים נהרגו בתאונות ביום כיפור: ילד בן 8 נפגע פגיעה קטלנית מרכב בתל אביב, וילד אחר (בן 10) שרכב על אופניו נפגע מאופנוע ליד בן שמן. שני הילדים שנהרגו במהלך החג מעלים את מספר רוכבי האופניים שנהרגו מתחילת השנה ל-27.
במהלך החג צוותי מד''א הוזעקו להעביר 140 יולדות לבתי החולים ברחבי הארץ
החובשים והפאראמדיקים של מד"א הוזנקו לטפל ב-2,491 אירועים ברחבי הארץ, 1,852 בני אדם פונו להמשך טיפול בבתי החולים, מהם: 268 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום.
256 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם נער כבן 13 שנפגע באורח קשה בראשו כשנפל מקורקינט באשקלון. 24 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהם ילד כבן 8 שנפגע באורח אנוש כשנפגע מרכב בתל אביב כאשר רכב על אופניים, הוא פונה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבי"ח איכילוב שם נקבע מותו וילד כבן 10 שרכב על אופניו ונפגע באורח אנוש בראשו מאופנוע בכביש 443 סמוך לכפר הנוער בן שמן, הוא פונה תוך כדי החייאה לבי"ח אסף הרופא שם נקבע מותו.
שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ 60 מנות ומרכיבי דם במהלך יום הכיפורים. ״לצערנו, גם השנה נרשמה תקרית של יידיו אבנים על אמבולנס של מד"א והפרעה לצוותים בכביש 75 סמוך לצומת השומרים״, נמסר מדוברות מד״א.