מאהב של אישה מהאזור, שביקש ממנה להתגרש ולהיות שלו בלבד, נענה על ידה בשלילה. חמוש בתחושת נקמה הוא יצר קשר עם הבעל, סיפר לו על הרומן וסיפק לו הוכחה - "לאשתך קעקוע בצורת פרפר על הישבן".
הבעל הנבגד החליט באותו הרגע כי הוא מעוניין בגירושין. והאישה? הודיעה למאהב הנקמן כי גם אם תהיה לבד כל חייה, היא לא תחזור אליו לעולם.
1 צפייה בגלריה
איך הוא ידע על הפרפר? | צילום המחשה: shutterstock
איך הוא ידע על הפרפר? | צילום המחשה: shutterstock
איך הוא ידע על הפרפר? | צילום המחשה: shutterstock
זוג מהאזור החליט לאחרונה להפריד כוחות ולסיים את הנישואין אחרי שהמאהב של האישה חשף את הקשר הסודי בפני בעלה וסיפק לו פרט אינטימי אשר לא הותיר ספק לקיום הרומן. "לאשתך קעקוע בצורת פרפר על הישבן"', הוא הטיח בו, ככל הנראה מתוך כוונה לנקום באישה.
"היא סיפרה לי כי היא והמאהב קיימו קשר מיני שנמשך כחצי שנה", מספרת עו"ד זהר רון, שמייצגת את האישה. "הם הכירו בחדר הכושר בעיר מגוריהם ונרקם ביניהם רומן. כעבור מספר חודשים הם רבו והמאהב החליט לשתף את בעלה בסודם המשותף ולחשוף בפניו את מסכת הבגידות והשקרים. הוא רצה שהאישה תהיה רק שלו, אבל היא סירבה. היא סיפרה לי שהיא מרגישה כי איבדה ברגע אחד גם את בעלה וגם את המאהב".
איך הכל התחיל?
"לטענתה, בעלה נעדר הרבה מהבית בגלל עבודתו וכדי למלא את החלל והשעמום היא נהגה לפקוד את חדר הכושר מדי ערב, שם הכירה את מי שלימים הפך להיות המאהב שלה. בהתחלה הם נהגו לברך זה את זו לשלום בלבד, אבל עם הזמן הלכה ההיכרות והעמיקה. עד מהרה השניים הפכו לחברים גם מחוץ לחדר הכושר, נהגו לבלות יחד והקשר הלך והתהדק.
"האישה סיפרה לי שהיא נהגה לבלות איתו הרבה והוא הפך להיות המאהב שלה. היא לא רצתה להיפרד מבעלה או להתגרש, וכל העת חיכתה שהוא יקבל תפקיד קרוב לבית והם יוכלו להרחיב את המשפחה. 'בינתיים הקשר עם המאהב מילא לי את החסר', היא אמרה. אלא שהתוכניות שלה לא עלו בקנה אחד עם התוכניות של המאהב, שרצה שהיא תיפרד מבעלה".
מה הוביל לפיצוץ הסופי?
"לטענת האישה, הקנאה העבירה את המאהב על דעתו. בעקבות ריב ביניהם היא הודיעה לו שהיא אינה מתכוונת להיפרד מבעלה, והוא הבטיח לדאוג לכך שהם ייפרדו בכל מקרה - זה היה מסע הנקמה שלו. האישה סיפרה לי שבעקבות הריב, המאהב התקשר לבעלה וסיפר לו על כל הבגידות והשקרים, ואפילו דאג לתת לו הוכחה חד משמעית כשזיהה את הקעקוע על ישבנה".
איך הבעל הגיב?
"הוא לא רצה להישאר נשוי לאישה בוגדנית, והשניים החליטו לחתום על הסכם גירושין. האישה מאמינה כי המאהב הוא זה שהרס לה את חיי הנישואין. לשיטתה, היא דאגה להבהיר לו כבר מהיום הראשון שהיא נשואה ולא מתכוונת לעזוב את בעלה, וכי הקשר ביניהם לא רציני. לטענתה, הוא הסכים לכך, אבל עם הזמן התאהב בה והחליט להרוס לה את החיים כי היא לא רצתה להיות רק איתו".

מתברר כי למרות ניסיונותיו הנואשים לזכות בליבה, גורלו של המאהב לא שפר. "האישה אמרה לו שגם אם היא תהיה פנויה כל חייה, אין שום סיכוי שהיא תחזור לזרועותיו", מסכמת עו"ד רון.
"מדובר במקרה מצער של חיי נישואין לא מספקים. השילוב בין בעל שנעדר הרבה מהבית, אישה מתוסכלת ומאהב שיצא למסע נקמה, הוביל לכך שכל הצדדים המעורבים בסיפור נפגעו ונמצאים כעת לבדם. אני מאחלת להם שיפנימו לקחים להבא".