מחליף את הרכב: בעוד כחודש צפוי להסתיים חוזה הליסינג של רכב ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, והוא צפוי לעבור לנהוג ברכב שברלוט מאליבו במקומו של רכב ההונדה אקורד ששימש אותו מאז כניסתו לתפקיד.
רכב ההונדה אקורד שימש במשך כשנתיים את ראש העיר הקודם, רפי ורטהיים, ולאחר מכן במשך כשנה את דוקורסקי. מדובר ברכב בדרגה 5 שעלות הליסינג החודשית שלו לעירייה היא 4,800 שקל.
בסוף דצמבר כאשר יפוג החוזה יעבור דוקורסקי לרכב הזהה לזה שבו נוהגים ראשי הערים במוצקין ובקרית ים, שברולט מאליבו. מדובר ברכב בדרגה 4 שעלותו החודשית לעירייה 4,600 שקל. חוזה חדש זה הובא אמש (יום חמישי) לאישור מועצת העיר.
"בסוף חודש דצמבר אמור לפוג תוקף הסכם הליסינג והחלטתי להשכיר רכב מדרגה 4 כדי להוות דוגמא אישית וכן כדי להדק את החגורה. העלות החודשית לעירייה תפחת בכ-200 שקל ואותם נוכל להעמיד למטרות אחרות".
בתחילת השנה, כחודשיים לאחר שנבחר, נקט דוקורסקי בצעד משמעותי יותר של דוגמא אישית, כשהחליט יחד עם סגנו ובעלי התפקידים הסטטוטוריים בעירייה, לוותר על חמישה אחוזים משכרם על מנת לתרום להתייעלות העירייה.
גזבר העירייה, רו"ח חן פרץ, שגם הוא הודיע על ויתור של חמישה אחוז משכרו, אמר אז כי קיצוץ שכר הבכירים יופנה להגדלת תקציבי העירייה המופנים לחינוך, לרווחה ולשיפור חזות העיר.