הורי העיר קרית מוצקין שרויים בחששות כבדים בעקבות הידיעה שהאחים שלומי ואורן קורידו, שהורשעו בעבירות פדופיליה, שכרו יחדיו דירה ברחוב בר אילן בעיר. פוסטים ותמונות הופצו ברשתות החברתיות על הימצאותם ברחובות שונים בעיר.
2 צפייה בגלריה
שלומי ואורן קורידו
שלומי ואורן קורידו
שלומי ואורן קורידו
(צילום: גיל נחושתן)
תושבים מודאגים יצרו קשר עם ראש העיר הנכנס, ציקי אבישר, וביקשו את התערבותו. "מסתבר שהאחים קורידו הגיעו עד לשכונה שלנו וסגרו חוזה שכירות עם בעל הבית", סיפרה תושבת שכונת הפנטגון. "כשהם הגיעו היה מי שמיד זיהה אותם, ולאחר בדיקה קצרה ברשת גם הפחד הגדול התברר כנכון, אלו שני האחים שהורשעו בעבר בעבירות פדופיליה בילדים.
"יש כאן הרבה מאוד ילדים שגרים בסמיכות לשדרה, ואין פחד גדול מזה. השמועה שהתבררה כנכונה עברה כמו אש בשדה קוצים, והייתה כאן בהלה גדולה".

2 צפייה בגלריה
 קורידו
 קורידו
השמועה התבררה כנכונה. קורידו
(צילום: מתוך הפייסבוק)
תושבת השכונה סיפרה: "הבית שהם שכרו נמצא מטרים ספורים מגן ילדים, איך אין חוק שאוסר על דבר כזה? בארה"ב אסור לעבריין מין לגור קרוב מ-6—מטרים מבית ספר או גן ילדים".

קראו עוד:

הסכם שכירות


בעקבות הפניות, ראש העיר, ציקי אבישר, פרסם הודעה לתושבים: "קיבלתי פניות תושבים בנוגע למעבר דירה של האחים קורידו לקרית מוצקין. יצרתי קשר עם בעל הדירה שהודיע לי במפורש, כי אינו מתכוון להמשיך את הסכם השכירות עימם וכי הדירה תפונה לאלתר. בעל הבית ככל הנראה לא היה מודע לעברם של האחים קורידו, עד לפניית ראש העיר".
עוד הבהיר אבישר לתושבים: "עם כניסתי לתפקיד ראש הרשות, שמתי בראש מעייני להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. המרחב הציבורי במוצקין יישאר בטוח".

"לא רצויים בשכונה"


תושבים רבים הודיעו כי עד לרגע עזיבתם של האחים קורידו, המוגדרים כמפוקחי מין, את העיר, הם לא יתנו לילדיהם להסתובב במרחב הציבורי וחלקם אף קראו ברשת לתושבים אחרים לנהוג כמותם. ויש אף שהציעו לקיים הפגנה מחוץ לביתם כדי לברר כי הם אכן עוזבים את העיר.
"אתמול במשך כל היום, השכנים התלוננו במוקד העירוני, ועברה ניידת כל חצי שעה ברחוב", אמרה תושבת השכונה. "בלילה התקבצנו הספר שכנים מתחת לבית שלהם כדי שיבינו שהם לא רצויים בשכונה".
פורסם לראשונה: 08:25, 01.04.24