לשכת התביעות זבולון הגישה השבוע כתב אישום נגד תושב קרית אתא בן 62 שתקף את בת זוגו ואיים בסכין על מתדלק בתחנת דלק.
2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
הנאשם היה שיכור בעת ביצוע המעשים
(צילום: shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי הנאשם והמתלוננת הם בני זוג ומתגוררים ביחד מזה 14 שנים. ב־10 באוקטובר, בשעה 19.00, הגיע הנאשם לתחנת דלק בקרית אתא, כשהוא יושב בכיסא הנהג. הנאשם מסר את כרטיס האשראי שלו למתדלק, ואז פרץ ויכוח בינו לבין בת הזוג.
"במעמד זה, בעודם ישובים ברכב ועל רקע וויכוח שנתגלע בין נפגעת העבירה (בת הזוג, א"ג) לנאשם, תקף הנאשם את נפגעת העבירה שלא כדין ושלא בהסכמה באופן שנגח בראשה, וכן, הכה אותה באמצעות ידיו בראשה, בבטנה, וכן עיקם את ידיה ואצבעותיה באמצעות ידיו", נכתב בכתב האישום. לאחר שסיימו לתדלק, עזב הנאשם ובת הזוג את תחנת הדלק, אך עבור עשר דקות הוא חזר לשם וטען כי המתדלק לא החזיר לו את כרטיס האשראי.

קראו עוד:

הנאשם חזר לרכב, נטל משם סכין יפנית, ואיים באמצעותה על המתדלק באומרו: "תחזיר לי את כרטיס האשראי, אם לא אני לא יודע מה לעשות", תוך שהוא מניף בסכין לעבר המתדלק. בשלב זה הבין הנאשם כי כרטיס האשראי היה כל הזמן הזה ברשותו, נכס לרכב ועזב שוב את התחנה.

2 צפייה בגלריה
תחנת דלק
תחנת דלק
הנאשם איים בסכין על עובד בתחנת דלק
(צילום: ShutterStock)

עוד נכתב באישום: "במעשים המתוארים לעיל, נהג הנאשם ברכב בהיותו שיכור בכך שבדגימת אוויר נשוף שלו נמצא כי ריכוז האלכוהול בליטר אחד של אוויר נשוף הנו 436 מיקרוגרם העולה על הריכוז של 240 מיקרוגרם שנקבע בפקודת התעבורה".
כתב האישום כולל ארבעה סעיפים: איומים, תקיפת סתם בן זוג, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ונהיגה בהיות הנהג שיכור.